fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל – ותיקים: הפועל עכו העפילה לפלייאוף המחוזי

סיכום משחקי השבוע בכדורגל בגליל המערבי
סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון. ותיקי הפועל עכו
סיימו את העונה הסדירה במקום הראשון. ותיקי הפועל עכו

סיכום משחקי השבוע בכדורגל בגליל המערבי

בית"ר נהריה (ליגה ב')

ביום שלישי התקיים מחזור משחקים נוסף. בית"ר נהריה המשיכה את המומנטום החיובי כשהביסה את צעירי כפר קנא, 1:4.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיעה המחצית השנייה ועמה גם השערים. המאמן-שחקן מיכה שושן פתח את הצ'קרות עם שער שכבש בדקה ה-47. אליאס חורי הכפיל בדקה ה-64. בדקה ה-66 צימקו האורחים ל-2:1, אך רון בן בסט, שנכנס כמחליף הגיב בצמד שערים בדקות 71 ו-76 וקבע את תוצאה המשחק.

סיפור המשחק שייך בכלל לעמדת השוער של בית"ר נהריה. השוער הראשון חיליק אליעז נעדר עקב עבודתו והשוער השני אושר דרעי לא שוחרר מהצבא. לפיכך, נאלץ הקשר רפאל ביטון ללבוש כפפות ואת אפודת השוער ולהגן את שער קבוצתו.

ביטון סיכם את המעבר משחקן תוקף לשוער מגן: "זו פעם ראשונה בכל הקריירה שלי שאני משחק כשוער. בהתחלה זה היה לי מעט מוזר, אבל המאמן מיכה שושן, אמר שהוא סומך עליי וזה נתן לי ביטחון. ככל שהמשחק התקדם קיבלתי יותר ביטחון ואני שמח שעמדתי במשימה בצורה טובה ותרמתי את חלקי בניצחון".

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות השיגה במחזור שנערך באמצע השבוע ניצחון על צעירי טמרה, 1:2, אך הניצחון היה מהול במרירות שכן עבור מעלות הוא לא סייע לה להשתלב בפלייאוף העליון.

איתן אדרי הבקיע את השער הראשון בדקה ה-19. בדקה ה-32 השוו האורחים ל-1:1. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-67 כשחיים בן דוד הוכשל ברחבה והוא עצמו דייק מהנקודה הלבנה, כבש, וקבע את תוצאת המשחק.

2 מחזורים לסיום העונה הסדירה, רחוקה מעלות 7 נקודות מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון.

אחי עכו (ליגה ב')

הקבוצה, שכבר הבטיחה את מקומה בליגה, סיימה בסוף השבוע שעבר את משחק החוץ שלה נגד צעירי כפר כנא בתיקו, 0:0.

במשחק חוץ נוסף שהתקיים באמצע השבוע הפסידה אחי עכו לבני ממב"ע, 3:1.

 הפועל נהריה (ליגה ג')

הראש של הפועל נהריה היה במחזור האחרון בשמחת פורים, אחרת קשה להסביר מבחינה ספורטיבית את התבוסה הביתי הכואבת להפועל סמיע, 7:3.

הפועל נהריה פתחה מצוין ובחלוף 20 דקות כבר הובילה ביתרון, 0:2, מצמד שערים מהיר שכבש אליאור בן חמו. עד למחצית, הצליחו האורחים לחזור למשחק, כבשו פעמיים והשוו ל-2:2. עם פתיחת המחצית השנייה השלימו האורחים מסמיע מהפך ועלו ל-2:3. אליאור בן חמו לא ויתר, השלים שלושער ואיזן ל-3:3. עד לסיום ספגו חניכיו של המאמן אבי בן סימון עוד 4 שערים בדרך להפסד.

ותיקים

ותיקי עירוני עכו השיגה במחזור האחרון של הליגה הסדירה ניצחון בית על ותיקי מג'ד אלכרום, 0:3. הבקיעו: דותן שלום – 2 שערים, חופי ברנס – שער אחד. הקבוצה, בהדרכת המאמן אבי אסולין סיימה במקום הראשון במחוז צפון והעפילה לפלייאוף העליון האזורי.

ותיקי עירוני עכו תפגוש לסדרה של הטוב מ-2 משחקים את ותיקי שפרעם. המשחק הראשון יהיה בחוץ והגומלין שבוע לאחר מכן בעכו.

המנצחת תמשיך לשלב הבא, בעוד המפסידה תסיים את העונה ותתפנה לחופשת קיץ מוקדמת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות