fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל כרמיאל צירפה את מלך שערי ליגה ג'

פאדי בדארנה, שהבקיע 58 שערים בשתי העונות האחרונות והעפיל פעמיים ברציפות מליגה ג' לליגה ב', חתם בקבוצה. מומי יעקב עזב, עקב סירובה של הקבוצה להתחייב שלא לשחק בשבת
מרחיבים את הסגל. הפועל עירוני כרמיאל באימון

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג)

הקבוצה הגבירה את קצב אימוניה לקראת העונה הקרובה ובמשחק הכנה ראשון שקיימה היא גברה על קבוצת הנוער של עירוני טבריה מהליגה הלאומית, בתוצאה, 1:4. כבשו: אוהד עדי – 2 שערים, איליה זאיקה ומידן שטיינברג – שער אחד כ"א.

המאמן שאול דה צ'וקרל: "זה היה ניסוי כלים ראשון, ולמרות שיש לנו עוד הרבה עבודה, אני בסך הכל מרוצה. שיחקנו טוב, שלטנו בצורה ברורה וייצרנו הרבה מצבי הבקעה. במחצית השנייה ביצענו גם הרבה חילופים כדי להתרשם מכל השחקנים לקראת קביעת הסגל הסופי".

הקבוצה צירפה את החלוץ פאדי בדארני (37), מלך שערי ליגה ג' בשנתיים האחרונות. לפני שנתיים, העפיל בדארני עם מכבי ירכא לליגה ב' כשבמהלך אותה עונה הוא כבש 25 שערים. בעונה שעברה, הוא רשם עליית ליגה שנייה ברציפות כשעלה עם הפועל טובא/זנגרייה לליגה ב', ובמדיה הבקיע 33 שערים. כמו כן, צורף הבלם צח טופורק (22), ששיחק בעונה שעברה בעירוני כבול מליגה ב'.

הקשר אוזיאל בוטלר והשוער טומס בוטלר (אחים תאומים בני 18 מכרמיאל), ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת הנוער של הפועל איכסל, הצטרפו לאימונים ובקבוצה מקווים לצרפם.

"אין שום סיבה ששחקנים צעירים ומוכשרים מכרמיאל, לא ישחקו בכרמיאל", אמרו השבוע בכרמיאל, "מבחינת יכולת הם בהחלט יכולים להשתלב בקבוצה הבוגרת ואף להוביל אותה בשנים הבאות".

בכרמיאל גאים בעובדה כי מחצית משחקני הסגל הם שחקנים מקומיים מכרמיאל ומדגישים כי בכוונת הקבוצה להתחזק בחלק הקדמי.

הבלם מומי יעקב עזב, עקב סירובה של הקבוצה להתחייב לקיים את משחקיה שלא ביום שבת. מהפועל עירוני כרמיאל נמסר, כי הם מכבדים את החלטתו של השחקן ומאחלים לו הצלחה.

ביום שישי הקרוב מתוכנן לכרמיאל משחק הכנה נוסף, נגד טמרה.

הפועל עירוני כרמיאל תפתח את העונה במשחק גביע שיערך ב-14 בספטמבר, ושבוע לאחר מכן, ב-20 בספטמבר, תפתח הליגה.

היריבות טרם נקבעו מאחר וההתאחדות לכדורגל טרם פרסמה את לוח המשחקים של ליגה ג' לעונה הקרובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות