fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד: נועם כץ מונה למאמן נבחרת ישראל בכדורעף

כץ (40) הוביל בשנים האחרונות את הפועל מטה אשר/עכו ל-6 אליפויות ו-6 זכיות בגביע המדינה והפך אותה לקבוצה המעוטרת ביותר בישראל
מינוי ראוי. נועם כץ צילום: לילך וייס

נועם כץ (43), המאמן המצליח שהוביל את הפועל מטה אשר/עכו ל-6 אליפויות ו-6 זכיות בגביע המדינה והפך אותה לקבוצה המעוטרת ביותר בישראל, מונה השבוע למאמנה הבאה של נבחרת ישראל. כץ לא יצטרך לעזוב את קבוצתו, הפועל מטה אשר/עכו, ויאמן אותה במקביל לתפקידו כמאמן הלאומי. הנהלת איגוד הכדורעף בחרה בכץ פה אחד והמינוי הוא ל-4 השנים הקרובות.

"אני מתרגש ושמח על המינוי", הגיב כץ לבשורה המשמחת, "יש בישראל כדורעף טוב, אבל כדי להתקדם לרמות הגבוהות יותר נצטרך עזרה של כל מי שיכול לתרום לקידום הענף. אני מודה לראשי איגוד הכדורעף על האמון בי ומרגיש את כובד האחריות על כתפי. אנחנו מתחילים מסע כשיש לפנינו מטרות חשובות ואני מבטיח שנעבוד קשה כדי להצליח".

יו"ר איגוד הכדורעף אביתר דותן, בירך על המינוי ואמר: "בחרנו במאמן הטוב ביותר בזמן הנכון ביותר. יש בנועם כץ את התשוקה להצליח ולהביא את הכדורעף הישראלי למחוזות חדשים. אנו מאחלים לו הצלחה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות