fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ייצוג לכרמיאל ברשימת בתי הספר המצטיינים השנה

אורט פסגות כרמיאל שנה השלישית ברציפות ברשימת בתי הספר המצטיינים בארץ
אורט פסגות שנה שלישית ברציפות
אורט פסגות צילום אלכס הובר

זו השנה החמישית בה עובדי ההוראה בחטיבות העליונות זוכים למענקים בגין הישגי בית הספר, כפי שנקבע במסגרת הסכם עוז לתמורה שנחתם ובו נקבע תגמול לעובדי הוראה בגין הישגי בית הספר (סעיף י' 36 בהסכם).  הישגי החטיבה העליונה, לצורך קביעת הזכאות למענק, נבדקים בהיבט הלימודי, החברתי  והערכי.

אורט פסגות זוכה זו השנה השלישית ברציפות להיות ברשימה המכובדת של בתי הספר המצטיינים: בתשע"ה זכה אורט פסגות לתגמול ברמה 1, בתשע"ו ברמה 4 והשנה, בתשע"ז לתגמול ברמה 2 .

השנה, לראשונה, זכו גם אורט כרמים בתגמול ברמה 3 ואמי"ת כרמיאל ברמה 3. בנות חווה, זו השנה השנייה בתגמול ברמה 2.

אורט פסגות שנה שלישית ברציפות
צילום אלכס הובר

מתוך 714 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף להשתתפות בתוכנית, זכו בתשע"ז 285 חטיבות עליונות בתגמול שיינתן לכלל המורים בצוות בית הספר. טיפוח המצוינות בקרב המורים והתלמידים מהווה אחד היעדים המרכזיים שבהם החליט משרד החינוך להתמקד. התכנית מעלה על נס ומתגמלת בתי ספר שהישגיהם הינם תוצאה של מאמץ מתמשך, של השקעה עקבית של תלמידים ומורים ומקדמת את עבודת הצוות בבית הספר, היושרה הבית ספרית, את טוהר הבחינות ואת האמון במורים ובציוניהם הבית ספריים. התגמול הדיפרנציאלי מחזק ומתמרץ את קידום ערך המצוינות כאורח חיים, בהיותו מחושב גם על פי אחוז השיפור בהשוואה לנתוני הכניסה למערכת החטיבה העליונה ולא על פי הציון הסופי בלבד.

לתגמול הבית ספרי מספר מטרות: להגדיר ברבים את ההישגים הלימודיים, החברתיים והערכיים ואת היעדים שמציב משרד החינוך לבתי  הספר.  לעודד את צוותי בתי הספר ללקיחת אחריות על כל תלמיד תוך מתן סיוע למיצוי מכסימלי של הפוטנציאל האישי שלו. לבלום כוחות הפועלים כיום בניגוד להנחיות משרד החינוך, בתחומים כגון: סלקטיביות בקבלה והנשרה סמויה וגלויה של תלמידים.     והחשוב מכל, להכיר  ולהוקיר  עבודה  מיטבית  של  כל  צוות  ההוראה  בבית הספר  הראוי  לתגמול.

התגמול הדיפרנציאלי מקנה למורי בתי הספר הנבחרים בונוס בשכר, כשבתי הספר ברמה 1 מקבלים סכום של כ-8000 שקלים,  ברמה 2 קצת פחות וכך הלאה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות