fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יאיר לפיד בכרמיאל – כנס ראשון מאז איחוד המפלגות

ח"כ יאיר לפיד מראשי מפלגת "כחול לבן" הגיע לביקור בכרמיאל, לראשונה מאז איחוד המפלגות
יאיר לפיד בכרמיאל עם משה קונינסקי צילום דוברות יש עתיד
יאיר לפיד בכרמיאל עם משה קונינסקי צילום דוברות יש עתיד

כ- 700 איש השתתפו אמש (יום ראשון) בכנס שקיים ח"כ יאיר לפיד מראשי מפלגת "כחול לבן" במרכז ברוך בכרמיאל.

יאיר לפיד בכרמיאל צילום דוברות יש עתיד
יאיר לפיד בכרמיאל צילום: דוברות יש עתיד

זהו הכנס הפומבי הראשון שמקיימת מפלגת כחול לבן מאז הוכרז על הקמתה ביום חמישי האחרון כאיחוד בין שלוש מפלגות: יש עתיד, תל"ם וחוסן לישראל.

בכנס השתתפו בין השאר ראש העירייה משה קונינסקי, סגנית ראש העירייה טניה מזרסקי, חברי הכנסת פנינה תמנו שאטה ויואל רוזבוזוב, ראשי מטה כחול לבן  בכרמיאל ירון מישורי ודודי שבת, ראשת מטה כחול לבן במשגב ענבר בזק ועשרות פעילי המפלגה מכל אזור הצפון.

קונינסקי שעלה על הבמה לברך את האורח אמר: "לא משנה מה הן דעותיו הפוליטיות של יאיר לפיד, במקרה זה, מה שבאמת חשוב לנו זו העובדה שהוא בא כי כרמיאל חשובה לו".

עוד סיפר קונינסקי כי בסוף השבוע האחרון השתתף בכנס בירושלים בו דיברו על ציונות וציונות לדבריו זה לתמוך בנגב, בגליל ובצפון בכלל. "אני מבקש מלפיד לא לשכוח את הגליל ואת כרמיאל, להשקיע באזור".

לסיום שיבח ראש העירייה את מ"מ ראש העירייה טניה מזרסקי, מראשי יש עתיד בצפון ואמר שהיא מהווה נכס חשוב למפלגתו.

ח"כ לפיד: "אני שמח שהגעתם לכאן היום לשמוע ולשאול שאלות. זה מצריך מחויבות למדינה ולמה שיקרה אתה ואני מעריך את זה שאתם כאן, תושבי כרמיאל והסביבה. אנחנו מתכוונים לעשות הכל כדי להחליף את השלטון ולהפוך אותו לטוב יותר. כדי שיהיה כאן שלטון שדואג לאזרחים ולא לעצמו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות