fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל שברה שיא בליגת העל

טל טילקין
עוד ניצחון אחד ודי. טל טילקין

גברים (ליגת העל)

הישגי כרמיאל פתחה את סדרת משחקי המבחן נגד הירידה בניצחון ביתי על הפועל אשדוד, 0:4. טל טילקין (0:3), המאמן-שחקן דימה אברמנקו (0:3), יורי דימנט (0:3, טכני) והצמד אברמנקו ודימנט במפגש הזוגות (0:3), השיגו ניצחונות חלקים על יריביהם והעלו את קבוצתם ליתרון, 0:1, בסדרה של הטוב מ-3 משחקים.

המאמן-שחקן דימה אברמנקו: "שברנו שיא בליגת העל כשניצחנו ב-22 דקות בלבד. אני בטוח שבגומלין מצפה לנו משחק יותר קשה, אבל אני כמעט בטוח שננצח ונגמור את הסיפור".

משחק הגומלין בין הקבוצות יתקיים ביום שלישי הקרוב (5.3) באשדוד.

ניצחון של הישגי כרמיאל יכריע את המפגש ויבטיח את מקומה של הישגי כרמיאל בליגת העל גם בעונה הבאה. אם הישגי כרמיאל תפסיד, יהיה מפגש שלישי ומכריע, שיתקיים ביום חמישי הבא (7.3) בכרמיאל.     

גברים (לאומית)

הישגי כרמיאל מהליגה הלאומית השיגה במחזור האחרון ניצחון והפסד. במפגש הראשון היא הפסידה להפועל גליל תחתון, 3:1, כשאת הניצחון היחידי במפגש הזה, רשם נתן סגל (1:3).

במשחק השני, גברה הישגי כרמיאל על הפועל נצרת עילית, 2:3.

אביב הלפרן פתח את המפגש בניצחון, 2:3. נתן סגל הפסיד, 3:1, אך ליאור שפיגלמן ניצח, 0:3, והחזיר את היתרון לקבוצתו. סגל נחל הפסד נוסף, 3:1, אך אביב הלפרן, ניצח, 1:3, והעניק לקבוצתו את הניצחון בסיכום הכללי.

לאחר 12 משחקים, מדורגת הישגי כרמיאל במקום השישי בטבלה עם 17 נקודות ומאזן של 5 ניצחונות ו-7 הפסדים.

במחזור הנעילה של העונה הסדירה, תצא הישגי כרמיאל לחיפה, שם מצפים לה מפגשי חוץ נגד הפועל חיפה 2 והפועל חיפה 3.

נשים (לאומית)

שתי הנציגות של הישגי כרמיאל בליגה הלאומית: הישגי כרמיאל 3 והישגי כרמיאל 4, השיגו במחזור המשחקים האחרון ניצחון על יריבתן, אליצור קריית אתא.

הישגי כרמיאל 3 גברה על קריית אתא, 0:3, בזכות ניצחונות של רומי טילקין (2:3), לינל סורקין (0:3) וטילקין וסורקין במפגש הזוגות (1:3).

הישגי כרמיאל 4 השלימה ניצחון כפול כשניצחה גם היא את קריית אתא בתוצאה זהה, 0:3, אחרי ניצחונות של אלה שביט (2:3), ליאל שוט (1:3), ושיראל הרון ושוט במפגש הזוגות (1:3).

בתום 6 משחקים, מדורגות שתי הקבוצות במקומות השני והשלישי עם 9 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות ו-3 הפסדים.

במחזור הבא (1.4) תצאנה שתי הקבוצות לנצרת עילית, שם יתמודדו נגד הפועל נצרת עילית ונגד מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת עד כה, הפועל גליל תחתון.

נוער (ליגת העל)

קבוצת הישגי כרמיאל 1 רשמה במחזור הנעילה של העונה הסדירה ניצחון כפול ושמרה על מקומה בראש הטבלה, שהקנה לה את כרטיס ההשתתפות במשחקי הבית העליון, שם היא תתמודד על האליפות.

במפגש הראשון גברה הישגי כרמיאל 1 על מכבי זיכרון יעקב, 0:3, בזכות ניצחונות של נתן סגל (1:3), טל טילקין (0:3), וסגל וטילקין בזוגות (0:3).

במפגש השני היא גברה על השנייה בטבלה, בית"ר באר שבע בתוצאה, 0:3.

טילקין (1:3), סגל (1:3) וטילקין וסגל בזוגות (0:3), רשמו ניצחונות והבטיחו את מקומם בשלב הבא.

הבית העליון כולל 6 קבוצות: הישגי כרמיאל, כרמל חיפה, הפועל גבעתיים, מרכז הטניס חיפה, הפועל חיפה ובית"ר באר שבע, שיתמודדו ביניהן בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד על תואר אלופת המדינה.

המשחקים צפויים להתחיל בחודש אפריל הקרוב.

2 ניצחונות במחזור הסיום, לא הספיקו להישגי כרמיאל 2 להיכנס לבית העליון.

במפגש הראשון גברה הקבוצה על הפועל גליל תחתון, 0:3, עם ניצחונות של מארק פולובץ (0:3), בן בכר (0:3) ופולובץ ובכר בזוגות (0:3).

במפגש השני גברה הישגי כרמיאל 2 על הפועל קריית אונו, 0:3, אחרי ניצחונות של בכר (1:3), פולובץ (1:3) ובכר ופולובץ בזוגות (0:3).

הישגי כרמיאל 2 סיימה את העונה הסדירה כשהיא במקום השלישי בטבלה עם 8 נקודות, 2 נקודות בלבד מהמקום הראשון, שזכה בכרטיס העלייה לבית העליון, ותשחק בבית האמצעי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות