fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל השלימה ניצחון כפול על הפועל אשדוד ושרדה בליגת העל

קבוצת הגברים של הישגי כרמיאל, השלימה ניצחון כפול על הפועל אשדוד בסדרה של הטוב מ-3 משחקים והבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה
הישגי כרמיאל
גל פרפל חוגג את ההישארות בליגת העל צילום: באדיבות הישגי כרמיאל

גברים (ליגת העל)

הישגי כרמיאל הבטיחה לעצמה, כצפוי, את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה אחרי שהשלימה ניצחון כפול על הפועל אשדוד, במסגרת סדרת משחקי ההישרדות של הטוב מ-3 משחקים.

כזכור, בשבוע שעבר ניצחה הישגי כרמיאל במפגש הראשון שהיה בכרמיאל, את הפועל אשדוד, 0:4 חלק. במפגש הגומלין רשמה הישגי כרמיאל תוצאה זהה של 0:4, בזכות ניצחונות של גל פרפל (0:3), טל טילקין (0:3), יורי דימנט (2:3) ופרפל ודימנט במפגש הזוגות (0:3).

המאמן-שחקן דימה אברמנקו: "אני שמח שגמרנו את הסיפור מוקדם, הבטחנו את ההישארות שלנו בליגת העל וכעת פנינו לקראת אליפות ישראל שתתקיים בעוד שבועיים באילת. יש לנו משלחת מכובדת של 25 שחקנים בכל קטגוריות הגיל והמטרה היא כמובן להשיג תוצאות טובות ולהגיע להישגים".

הישגי כרמיאל סיימה למעשה את העונה אחרי שהפסידה בשלב רבע גמר גביע המדינה להפועל גבעתיים, 3:0, והודחה מהמפעל.

מי שכן נשארו בגביע המדינה הן קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל שתתמודד בשלב חצי הגמר נגד מכבי שוהם (25.3), וקבוצת הנוער שתצא במסגרת שלב רבע הגמר למשחק חוץ נגד קבוצת כרמל חיפה (28.3).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות