fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח בכרמיאל: גופת גבר נמצאה בדירה

הבניין בו התגורר הנרצח, בקומה הראשונה | צילום: עליזה רוזן-הברמן
הבניין בו התגורר הנרצח, בקומה הראשונה | צילום: עליזה רוזן-הברמן

ברחוב קטיף בכרמיאל נמצא גבר בשנות ה-70 לחייו ללא רוח חיים. מדיווחים ראשונים עולה, כי קיים חשד לפלילים. כוחות משטרה בדרכם לזירה.

לפני כמחצית השעה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על גבר שנמצא מחוסר הכרה בדירה בכרמיאל. חובשים ופרמדיקים דיווחו על גבר כבן 75 ללא סימני חיים וקבעו את מותו. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

זיהוי פלילי, זק"א ומשטרה בזירת הרצח | צילום: עליזה רוזן-הברמן
זיהוי פלילי, זק"א ומשטרה בזירת הרצח | צילום: עליזה רוזן-הברמן

משיחה עם השכנים התברר כי אשתו של האיש מצאה אותו בביתם כשעל גופו סימני אלימות קשים והוא מחוסר הכרה. האישה שיצאה לקניות, שבה כעבוד כשעה . הרצח ארע במהלך היעדרותה מהמקום. בשל כך רבים סימני השאלה האופפים את המקרה. האם המבצעים הכירו הכרות מוקדמת את המשפחה ותצפתו ממרחק על הבית עד אשר ראו את האישה יוצאת? האם הייתה זו בחירה רנדומלית. כל הפרטים הללו נמצאים בחקירה.

בתה של אחת השכנות ששהתה בקומה מעל אמרה כי לא שמעה כלום, וכי אחת השכנות העירה לה שהיא שומעת הזזת רהיטים. רק כאשר יצאה הצעירה מהבניין התברר לה כי היה אירוע פלילי, על פי סדר הכוחות שהיה מחוץ למקום. הזוג לא היה מוכר לצעירה בשמם. כל שידוע הוא כי בנם של בני הזוג עובד עירייה בשיטור העירוני.

חובש בכיר במד"א אלי לוי מלאך: "כשהגענו לדירה ראינו גבר כבן 75 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות