fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חזרה לעצמה: הפועל עכו השיגה עוד תיקו ותשחק בפלייאוף התחתון

הפועל עכו בעידן המאמן החדש חיים לוי, השיגה עוד תיקו (ה-14 שלה העונה) וחיסלה סופית את סיכויה להגיע לפלייאוף העליון. המאמן: "אכזבה עצומה"
בדרך למטה. ינון אליהו מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין
בדרך למטה. ינון אליהו מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו אירחה במחזור האחרון את סקציה נס ציונה בידיעה שרק ניצחון ישאיר לה סיכוי להגיע למקום השמיני ולהשתחל למשחקי הפלייאוף העליון. אבל מתברר, שגם בעידן החדש עם המאמן חיים לוי, הפועל עכו לא מתקשה לנצח וסיימה את המפגש הביתי בתיקו, 2:2.

הפועל עכו היתה עדיפה מהאורחים וכבר מהפתיחה היא הציגה משחק אגרסיבי ונחוש. שחקניה נלחמו, התנפלו על שחקני היריבה, היו ראשונים לכל כדור ושלטו במגרש. הבעיה הגדולה של עכו העונה היא בחלק ההתקפי. הזר אגיהו אייסון חלש להחריד, אליאור סיידר לא מספיק חד וגם רותם חטואל, שנכנס כמחליף, לא תורם כמעט כלום. למרות שליטתה הכמעט מוחלטת במגרש, הפועל עכו ספגה ראשונה. בדקה ה-40, בעט שחקן אורח מ-20 מ' כדור שניתז מהקורה לגופו של השוער רום אילוז ומשם התגלגל לרשת. בעיטה ראשונה של נס ציונה למסגרת. עכו לא נשברה ובדקה ה-52 השיגה את השוויון. רועי שוקרני חדר לרחבה ונדחף מאחור וזכה בפנדל. אליאור סיידר דייק ואיזן ל-1:1. בדקה ה-62 השלימה עכו את המהפך, לאחר שדאבל פס בין חטואל לאליאן רוחאנה, מצא את האחרון בתוך הרחבה ומשם הוא בעט כדור מדויק לפינה ופנימה, 1:2 לעכו. בדקה ה-75 הכשיל ינון אליהו שחקן של נס ציונה ברחבה והאורחים ניצלו את זה כדי להשוות מהנקודה הלבנה, 2:2.

התיקו השאיר את הפער בין הפועל עכו להפועל רמת גן שבמקום השמיני על 4 נקודות, זאת כשלסיום העונה הסדירה נותר עוד מחזור משחקים אחד.

המאמן חיים לוי: "אכזבה עצומה, במיוחד כי היינו הרבה יותר טובים מנס ציונה והגענו למספיק מצבים כדי להשיג הכרעה ולנצח. אם יש משהו שאני מעודד ממנו זה שנקלענו לפיגור בניגוד למה שהיה במגרש, אבל ידענו לחזור ולהפוך את התוצאה. אני לא רוצה לפגוע במי שבנה את הקבוצה, אבל יש בעיה ידועה בחלק ההתקפי וככה קשה מאוד לנצח משחקים".

בקבוצה מודאגים ממצבם של הבלם גל בראל ושל הקשר עדי קוסטנטינוס, שנפצעו במהלך המשחק ונאלצו לצאת ומקווים להחלמתם המהירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות