fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חודשה אספקת המים המותפלים לכרמיאל

מנכ"לית תאגיד המים עין כרמים בת שבע אבוחצירה: "המים המותפלים הם באיכות גבוהה, באישור משרד הבריאות ועומדים בתקנות בריאות העם למי שתייה"
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

מתאגיד המים והביוב עין כרמים בכרמיאל נמסר כי, על פי הודעת מקורות ורשות המים, החל מיום א' האחרון חודשה אספקת המים המותפלים לעיר כרמיאל. התאגיד ימשיך ללוות את השינוי והמדיניות שאותן מתווה רשות המים. איכות המים המסופקים נמצאת בבקרה מתמדת של חברת מקורות ושל משרד הבריאות על פי תקנות בריאות העם למי שתייה.

בת שבע אבו חצירא צילום תאגיד עין כרמים
בת שבע אבו חצירא צילום תאגיד עין כרמים

מנכ"לית תאגיד המים עין כרמים בת שבע אבוחצירה: "המים המותפלים הם באיכות גבוהה, באישור משרד הבריאות ועומדים בתקנות בריאות העם למי שתייה ומצויים בבקרה מתמדת של מקורות. תאגיד המים עין כרמים, ילווה את המעבר ושינוי תמהיל המים, ימשיך בבדיקות איכות המים ויגביר את כמות דגימות המים, בנוסף לבקרה הרציפה של מקורות, רשות המים ומשרד הבריאות".

לדבריה, "במקרים של תלונות שתתקבלנה בנושא איכות המים, אנו נמצאים כאן בשביל התושבים 24 שעות ביממה".

תאגיד המים עין כרמים: "תאגיד עין כרמים פועל לאספקת מים סדירה לתושבי העיר ודואג לשמירה על איכות גבוהה של מי השתייה בעיר כרמיאל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות