fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חובשי מד"א יחלקו תרופות בדיר אל-אסד ובענה

בעקבות הסגר, חובשי מד"א יחלקו תרופות לקשישים בדיר אל-אסד ובענה. אחמד דבאח בירך על היוזמה
בדיקות הקורונה ברכב הפרטי
בדיקה במתחם 'היבדק וסע' של מגן דוד אדום ומשרד הבריאות בחניון גני יהושוע בתל אביב - צילום דוברות מדא

חובשי מד"א יחלקו תרופות על אופנועים לתושבים בדיר אל-אסד ובענה:

מגן דוד אדום נרתם לסייע באספקת תרופות לקשישים וחולים בדיר אל-אסד ובענה, זאת בעקבות הסגר על המועצות המקומיות, שהחל אתמול (שבת) בבוקר.

כל תושב שזקוק לתרופות יפנה למחלקת הרווחה של דיר אל- אסד או בענה, או לחמ"ל רפואה של פיקוד העורף, אשר יעבירו את הבקשות למד"א.

חובשים ופראמדיקים כוננים על אופנועי החירום של מד"א יאספו את התרופות, ויביאו אותן במהירות עד לביתו של התושב.

ראש המועצה המקומית דיר אל-אסד, אחמד דבאח, וראש המועצה המקומית בענה, עלי חליל, בירכו על כי חובשי מד"א יחלקו תרופות והודו למד"א שנרתם גם בעניין זה.

מנהל מרחב אשר במד"א, אלי פרץ: "משהוכרז סגר על המועצות האזוריות דיר אל-אסד ובענה, זיהינו את הצורך לסיוע בחלוקת תרופות, ונערכנו עם כוננים שיחלו לפעול ולהביא את התרופות עד לבתיהם של הקשישים והחולים שזקוקים לכך.

זאת, לאחר שהגברנו לאחרונה את מערך הכוננים והאמבולנסים באזור, על מנת לתת לתושבים תחושת ביטחון. בנוסף, בימים האחרונים ביצענו דגימות רבות לתושבים במתחם "היבדק וסע" הנייד בדיר אל-אסד, ומחר ייפתח מתחם נוסף בבענה".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "זהו איננו שירות שאנו מבצעים בשגרה, אך כעת, כשמדובר בעניין קריטי לשמירה על בריאות התושבים ועל חייהם, לא היה לנו ספק שנירתם גם למשימה הזאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות