fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידות מכרמיאל – מצטיינות מחוז צפון בתחרות על שם אלעד ריבן

גם השנה, כמו במרבית השנים האחרונות זוכים תלמידים מכרמיאל בפרס ההצטיינות המחוזי, בתחרות על שם אלעד ריבן לנוער מתנדב
עמית דרעי צילום באדיבות דוברות עיריית כרמיאל

 

פרס שר החינוך לנוער מתנדב מוענק מידי שנה לבני נוער שהצטיינו באחד מהתחומים: חינוך, הדרכה, מנהיגות נוער מקומית/ארצית, בריאות, חירום והצלה, יזמות חברתית, עבודה עם ילדים ובני נוער בשעות הפנאי, איכות הסביבה, קשר בין דורי וסיוע לזולת.

הטקס על שם אלעד ריבן ז"ל, נער שהתנדב בכוחות האש ונספה באסון השריפה בכרמל, הוא חלק ממסורת ההנצחה ועידוד התנדבות הנוער שיוזמים הוריו מאז שנהרג.

השנה נבחרו שתי תלמידות למצטיינות מחוזיות ותלמיד נוסף זכה לתעודת הערכה

מצטיינות המחוז

ניצן דהן  – בית הספר אורט פסגות

תלמידת שכבה י"ב מבית הספר אורט פסגות. ניצן נבחרה למצטיינת מחוזית על פעילותה הענפה לחברת התלמידים בבית הספר, בעיקר במשך תקופת מגפת הקורונה. בנוסף נטלה חלק בהפקת אירוע "ספוקן וורד" עירוני בנושא מניעת אלימות ומניעת שימוש לרעה באלכוהול וסמים. בנוסף היא  מתנדבת, מזה שנים רבות בתנועת "כנפיים של קרמבו".

ניצן דהן צילום באדיבות דוברות עיריית כרמיאל

עמית דרעיבית חינוך אמי"ת

נבחרה למצטיינת מחוזית. עמית היא רכזת הארגון ופעילה מרכזית בתנועת הנוער בני עקיבא , בנוסף היא  פועלת בהתמדה ובצורה יוצאת דופן, לאורך שנים, בחברת התלמידים של בית הספר.

לאון קציב – בית ספר כרם גפנים

לאון קציב מבית הספר כרם גפנים עוטר בתעודת הוקרה מיוחדת על מאמציו והתנדבותו יוצאת הדופן.

ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי: "אני מברך את התלמידות ניצן ועמית על זכייתן בפרס המחוזי לנוער מתנדב ואת לאון היקר על תעודת ההערכה שקיבל. פרס זה מהווה מקור לגאווה לתלמידינו. ברכות למחנכות ולמחנכים וכמובן להורים של התלמידים על חלקם בעידוד ובחינוך בנות ובני הנוער לפעול ולהיות מעורבים, אכפתיים, לתרום מזמנם וממרצם למען יצירת חברה טובה יותר.

לאון קציב צילום באדיבות דוברות עיריית כרמיאל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות