fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תינוק במשקל של יותר מ-5 ק"ג נולד בבית החולים נהריה

התינוק, אימו והמיילדת (צילום: רוני אלברט)

אנעאם הזימה מאבו סנאן, ילדה לפני מספר ימים את בנה השלישי בתום ניתוח קיסרי בבית החולים בנהריה. בדומה ללידות הקודמות, ידעו בני הזוג כי העובר יגיע למשקל גבוה ותקופת ההיריון עברה על האם בצורה תקינה. רק בסיום הלידה בחדר הניתוח התברר להורים המאושרים, כי משקלו של הילוד הגיע ל-5.005 ק"ג. בבית החולים ציינו כי הליך הלידה הסתיים בצורה תקינה והיילוד ואמו חשים בטוב. האם הנרגשת הודתה לצוות הרפואי בחדר הלידה, במחלקת היולדות ובתינוקייה על הטיפול המסור והליווי במהלך ימי האשפוז. הצוות מצידו איחל לאם ולילוד בריאות שלמה.

התינוק, אימו והמיילדת (צילום: רוני אלברט)

מדי שנה נולדים בתשעת חדרי הלידה של בית החולים כ-5100 תינוקות ומדובר במספר הלידות הגבוה ביותר מבית החולים איכילוב וצפונה. בימים אלה נמצא בעיצומו הליך בניית שלב א' בפרויקט האגף לבריאות האישה שצפוי לכלול לאחר השלמתו את כלל המערך: מחלקות יולדות, תינוקייה, היריון בסיכון גבוה, נשים, חדרי לידה, חדרי ניתוח ופגיה. עלות בניית הפרויקט בשלמותו נאמדת ב-190 מיליון שקלים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות