fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב שייח דנון נעצר בחשד להשחתת רכב של ראש המועצה מטה אשר משה דוידוביץ

המשטרה עצרה אתמול בערב (ג') תושב הכפר שייח דנון בחשד שניפץ שמשות רכבו של ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ. לאחר המקרה דוידוביץ אמר: "יצאתי הערב ממפגש מחמם לב של קבוצת נשים שעושות עבודה מקסימה בשיתוף פעולה ומצאתי את רכבי מפורק והרוס. אני לא אתן שהמקום הזה יחרב ולא אוותר על חיים שפויים לתושבי שייח דנון והאזור".
תושב שייח דנון נעצר בחשד להשחתת רכב של ראש המועצה מטה אשר משה דוידוביץ | צילום: דוברות המשטרה

ראש מועצת מטה אשר, משה דוידוביץ ביקר אתמול בערב (שלישי) בכפר שייח דנון שבגליל המערבי, וכשיצא ממנו ראה שרכבו הרוס ומנופץ לחלוטין. זמן קצר לאחר מכן חשוד בהשחתת הרכב נעצר.

לדברי דוידוביץ, "עבריינים החליטו לאיים עליי כראש הראשות, לפגוע ברכבי ולהלך אימים. זה מצטרף לסדרת אירועים שכבר התחוללו לפני כחודש, אז קבוצת פורעים ירתה מנשק אוטומטי וזרקה רימונים לעבר רכבים ובתים בשייח דנון. כתוצאה מכך שני צעירים נפצעו מירי וכעשרה רכבים הוצתו. לא יעלה על הדעת שנראה מראות כאלה בכפר הנפלא שרוב מוחלט של תושביו הם אזרחים שומרי חוק ומיעוט קטן של פושעים פורעי חוק המחפשים להטיל את אימתם על תושבי הכפר הנפלאים."

ומוסיף דוידוביץ: "יצאתי הערב ממפגש מחמם לב של קבוצת נשים שעושות עבודה מקסימה בשיתוף פעולה ומצאתי את רכבי מפורק והרוס. אני לא אתן שהמקום הזה יחרב ולא אוותר על חיים שפויים לתושבי שייח דנון והאזור. אני סומך ידי על המשטרה ונעשה כל מה שצריך כדי להגיע לרגיעה הנדרשת לקיום רגיעה והוצאת האלימות מהכפר. המועצה תקצה כל משאב שצריך ואני אישית לא אכנע לטרור הזה ואותם גורמים לא ירפו את ידי!".

המשטרה פתחה בחקירה, ובהתאם להתפתחותה תחליט האם לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בקריות.

הרקע והנסיבות בבדיקה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות