fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: עתירת הבחירות של דודו דר תוכרע בקרוב

דר טוען לאי סדרים בבחירות ביישוב כמו הצבת מצלמות וידאו בקלפי, זיוף חתימות ועוד
דודו דר
דודו דר (צילום: עצמי)

עתירת הבחירות שהגיש דודו דר, יו"ר הבית היהודי בשלומי, שהתמודד לרשות המועצה בבחירות האחרונות, תוכרע בימים הקרובים.

בסיום הבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר השנה, עתרו דר, ביחד עם מנו שלי מהבית היהודי וישראל אווקרט מאופק חדש לבית המשפט בטענה לאי סדרים שנפלו, לדבריהם, במהלך הבחירות.

בין היתר, נטען בעתירה, כי בקלפי מסוימת הותקנה מצלמת וידאו וכן התגלו אי סדרים כמו זיוף חתימות, הדגשת פתקי ההצבעה של ראש המועצה במרקר צהוב זוהר וגישה של ראש המועצה לחומרי בחירות רגישים.

דר: "גם אם מצלמת הוידאו בקלפי המדוברת לא עבדה, כפי שנטען, יש מקום לפסול הצבת מצלמה במקום שאמור להיות מוצנע ודמוקרטי. הצבת מצלמה באזור האמור להיות ניטרלי, יש בה משום פגישה ביסוד הדמוקרי של בחירה חשאית ואישית. כרגע אין פסיקה. ניתנה לנו ארכה להגיד להסדר בינינו ומשלא הגענו להסדר, השופט נתן לי את הבחירה להחליט אם למשוך את העתירה או להמשיך, ואני החלטתי לבקש מבית המשפט שהוא יפסוק בנושא ההחלטה הסופית".

עו"ד אושרי שלוש, המייצג את ראש מועצת שלומי, גבי נעמן וחברי המועצה, מסר לעיתון צפון-1, כי במהלך דיון שהתקיים ביום חמישי בשבוע שעבר, ניתנה לעותרים הזדמנות למחוק את הערעור, אך בשל סירובם יינתן פסק דין בהקדם".

דודו דר
דודו דר (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות