fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: ישראל אווקרט הצטרף לקואליציה של גבי נעמן

ראש מועצת שלומי לשעבר ישראל אווקרט התמודד לראשות המועצה, חבר לקואליציה של ראש המועצה גבי נעמן ויכהן כיו"ר ועדת המכרזים במועצה. מגעים קוימו גם עם חבר המועצה דודו דר שעלו על שרטון
גבי נעמן וישראל אווקרט
למען קידום שלומי. גבי נעמן וישראל אווקרט (צילום: עצמי)

ראש מועצת שלומי לשעבר ישראל אווקרט יהיה שותף מרכזי בקואליציה רבת החברים של ראש מועצת שלומי, גבי נעמן במליאת המועצה בישוב. אווקרט קיבל את תיק ועדת המכרזים ויעמוד בראשה.  עד כה התיק היה בחזקתו של חבר המועצה מיכאל סלובודוב מסיעת שלומי ביתנו, שוויתר למענו.  על האיחוד הודיע נעמן בדף הפייסבוק שלו לצד תמונה משותפת של השניים. מדובר במהלך מפתיע במיוחד, אווקרט ונעמן נחשבו עד כה יריבים פוליטיים.  אווקרט התמודד בבחירות האחרונות לראשות המועצה ברשימה עצמאית ('אופק חדש' – ת"פ).  בעבר כיהן כראש מועצת שלומי בין השנים 1999-1994 ולקראת תום המרוץ, חבר לדודו דר (מסיעת הבית היהודי) ולמנו שלי. בנוסף, חתם אווקרט על עתירת הבחירות שהוגשה נגד נעמן לאחר הבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר האחרון, יחד עם דר ושלי. מאחורי אווקרט (71) פעילות מוניציפאלית ענפה של 20 שנה, בהן אף כיהן כמזכיר מועצה קרוב לעשר שנים וחבר מועצה. בעשור האחרון כיהן כמבקר עירייה בקרית ים. 

בסטטוס שהעלה בירך נעמן על הצטרפותו של אווקרט אל הקואליציה והודה לחברי הקואליציה הנוספים, שנתנו את ברכתם למהלך והוכיחו "בגרות ומכובדות", לדבריו. וכך נכתב: "בשעה טובה עלה בידיי להרחיב את הקואליציה, וזאת בהמשך למה שדווח בשבוע שעבר. ישראל אווקראט נתן את הסכמתו להיות שותף חשוב לקידום הישוב שלנו. ובכך הצטרף וחיזק את הקואליציה במועצה. ניסיונו הרב של ישראל כראש מועצה לשעבר יסייעו בידיי להוביל ולהצליח במשימות והאתגרים שאני וחברי המועצה נעמוד בפניהם. האחדות בישוב חשובה לישראל ולי ועל כן סיכמנו שמהיום כולנו יחד למען תושבינו. כל חבריי בקואליציה נתנו את ברכתם להצטרפותו של ישראל. הוכחתם בגרות ומכובדות. תודה לכם".

גבי נעמן וישראל אווקרט
למען קידום שלומי. גבי נעמן וישראל אווקרט (צילום: עצמי)

לבלינקר מסר אווקרט כי החליט לחבור לקואליציה לטובת היישוב ולמטרת קידומה של שלומי. "חשבתי שצריך לפעול אחרת", מספר אווקרט, נכון. נגמרו הבחירות, נגמרו העתירות, נשאר לעבוד ברשות לקיים פעילות עירונית כמו שצריך, כדי לקדם את שלומי. שלומי יישוב שמתחיל להיבנות ולהתרחב, יש לי ניסיון, אני אשמח לרתום את הניסיון הזה לטובת שלומי. אני לא בה  "במקום" סלובדוב. קיבלתי כמה תחומים, שאני אפעל בהם, בתחום מכרזים ומלגות, אני אהיה שותף בכל הועדות. יש מספיק מה לעשות ברשות המקומית. אני חושב שאני בא עם הרבה ידע וניסיון ואני חושב שלצידו של גבי נוכל לקדם הרבה נושאים, שלומי הרבה זמן דשדשה והגיע הזמן שהיא תפרוץ קדימה".

נעמן  הוסיף בתגובה: "במהלך השבוע האחרון התכנסנו במחשבה טובה להרחיב את הקואליציה ולכן התחלנו עם ישראל אווקרט. היו גם שיחות עם דודו דר (מסיעת הבית היהודי, שקיבל 40.1 אחוז, ת"פ) אך לא ראינו נכונות מרשימה מבחינתו להיכנס לקואליציה, בעוד שלמעשה אצל ישראל כן ראינו נכונות של איש שרוצה לתרום מניסיונו ומהידע שלו בחמש השנים הקרובות. מהרגע זה נתתי אור ירוק לחברים שניהלו איתו מו"מ להתקדם לקראת סגירת הסכם קואליציוני. זוהי בשורה טובה מאוד ליישוב, במסגרת התאחדותנו שתי הסיעות יעשו הכל כדי להוביל את הישוב, אנחנו בהחלט נשתף פעולה, עם אמון מלא, במלוא מובן המילה ולחזור לחברות האישית, שהייתה לנו עוד לפני 15 שנה. אני שמח מאוד על חברי הקואליציה שידעו לוותר בשביל היישוב. אני יכול רק להיות גאה באנשי ציבור שיודעים לעשות הכל למען הציבור".

מדודו דר לא נמסרה תגובה רשמית עד לרגע פרסום הידיעה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות