fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחיה לילית לנוער כרמיאלי

לאחר שוועדת הקורונה בכנסת החליטה שחופי הים והברכות יישארו פתוחים, תתאפשר שחיה לילית חינם בימי שלישי, בין השעות 19:30-22:30 בקאנטרי טופ קלאב כרמיאל לבני נוער בגילאי 12-18
שחיה לילית לנוער בכרמיאל

שחיה לילית לנוער כרמיאלי

לאחר שוועדת הקורונה בכנסת החליטה שחופי הים והברכות יישארו פתוחים ובעידודו ובתמיכתו של ראש העיר משה קונינסקי, תתאפשר רחצה לילית חינם בימי שלישי, בין השעות 19:30-22:30 בקאנטרי טופ קלאב של בני נוער בגילאי 12-18.

מעיריית כרמיאל, אגף הנוער ורשת  המתנ"סים בעיר שיזמו את הפעילות החווייתית לבני הנוער נמסר כי, ההשתתפות כרוכה במילוי הצהרת בריאות ע"י ההורים ומוגבלת בכמות המשתתפים עפ"י התו הסגול.

מ"מ ראש העיר טניה מזרסקי , "אנו פועלים במישורים רבים למען ילדינו. בתקופה המאתגרת הזו אני קוראת להורים להצטרף ל'סיירת ההורים העירונית' ולקחת חלק באחריות גם מחוץ לבית".

השחייה הלילית לבני הנוער בכרמיאל מצטרפת למגוון פעילויות בילוי ופנאי לבני נוער בעיר שמקיימות עיריית כרמיאל ורשת המתנ"סים בעיר בתקופה המאתגרת של משבר הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות – התו הסגול.

מנהל יחידת הנוער העירונית, אסף פרי והמדריכים השונים יוצאים אל הנוער בפארקים וברחובות, מייצרים עימם שיח, ומשחקים איתם משחקי רחוב שונים, הכל תוך הקפדה על ההנחיות ומניעת הדבקה.

לדבריו, "במפגשים אלה מתפתחות לעיתים קרובות שיחות עמוקות ורציניות עם בני הנוער, אשר ניתן להבין כי איבדו מעט את אמונם בעולם המבוגרים המתמודד עם מצבים בלתי מוכרים ומורכבים בשל הקורונה. המדריכים הופכים להיות דמות 'המבוגר המשמעותי' שבו ניתן לבטוח כעת".

למען הנוער בכרמיאל

יצוין כי, עיריית כרמיאל פועלת גם במישור ההסברתי במגוון תחומים, בהם: מניעת שימוש בחומרים ממכרים, התמודדות עם תופעות אלכוהול וסמים, מניעת פגיעות ברשתות חברתיות, זהות מינית אצל בני נוער ועוד עם מומחים בתחומים השונים. כל אלה מתקיימים כמפגשים וירטואליים להורים בנפרד ולבני נוער בנפרד תוך שימוש באפליקציית "זום" בשל הצורך לשמירה על הנחיות משרד הבריאות.

עוד נמסר מאגף הנוער בעיר, "אנו מפרסמים חומרי הסברה בערוצים הדיגיטליים השונים להגברת המודעות. בנוסף, אנו מביאים לידיעת הציבור את האפשרות לפנות ולדווח על כל פגיעה, עבירה או מצוקה כלשהי.

מוקד 105 של המטה הלאומי להגנה על הילדים ברשת פועל 24/7 וזמין. המוקד העירוני 106 גם כן נותן מענה רחב לכלל התושבים הפונים אליו. סיירת ההורים נוכחת בעיר בשעות הערב המאוחרות במקביל לשיטור העירוני".

מ"מ ראש העיר טניה מזרסקי: "כולנו תקווה שבקרוב נוכל לשוב לשגרה ולפעול כבשנים קודמות, לייצר אירועים רבים ומגוונים בעלי תוכן. שחיה לילית בקאנטרי טופ קלאב ההשתתפות כרוכה במילוי הצהרת בריאות ע"י ההורים ומוגבלת בכמות המשתתפים עפ"י התו הסגול".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות