fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רצח כפול בצומת העמקים: שני צעירים נורו למוות בתוך רכב

שני צעירים נמצאו הלילה (בין חמישי לשישי) ירויים בתוך רכב מתחת למחלף שער העמקים. צוותי מד"א שהגיעו למקום איתרו את הצעירים ללא סימני חיים וקבעו את מותם. הרקע, על לפי החשד: סכסוך בין עבריינים. 
רצח כפול בצומת העמקים | צילום: דוברות המשטרה

רצח כפול: בני דודים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי נצרת, נורו למוות הלילה (בין חמישי לשישי) בתוך רכב מתחת למחלף שער העמקים שליד קריית טבעון. צוות מד"א קבע את מותם במקום. המשטרה מסרה כי הרקע והנסיבות נמצאים בבדיקה, ועל פי החשד מדובר בסכסוך בין עבריינים. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ופתחו בסריקות אחר החשודים.

רצח כפול בצומת העמקים | צילום: דוברות המשטרה
רצח כפול בצומת העמקים | צילום: דוברות המשטרה
רצח כפול בצומת העמקים | צילום: דוברות המשטרה

הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל בשעה 00:03. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו כי השניים אותרו מחוסרי הכרה וללא סימני חיים, וקבעו את מותם.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א יענקי זיידה סיפר: "רכבתי עם אופנוע בכביש סמוך כשקיבלתי דיווח באפליקציית הכוננים של מד"א על האירוע. כשהתקרבתי למקום אזרחים סימנו לי איפה לעצור. ראיתי את 2 הפצועים שהיו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות חודרות בגופם. הם היו ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר אלא לקבוע את מותם".

במשטרת ישראל פתחו בחקירה והרקע והנסיבות בבדיקה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות