fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רס"ב גאנם: "הניצחון הגדול הוא שעמדנו כעם אחד מול אויב"

רס"ב גאנם, פצוע קשה, מתקרית הפצמ"ר במועצה האזורית אשכול בה נהרגו ארבעה חיילים הועבר לטיפול במחלקת אורתופדיה במרכז הרפואי זיו. וצפוי לעבור ניתוחים בפציעה המורכבת בכף רגלו
יוסף גאנם וצוות הרופאים במחלקה (צילום: דוברות בי"ח צפת)
יוסף גאנם וצוות הרופאים במחלקה (צילום: דוברות בי"ח צפת)

רב סמל בכיר יוסף גאנם, נגד לוגיסטיקה בכיר, שנפצע בשבוע שעבר בתקרית נפילת הפצמ"ר סמוך לקיבוץ בארי במועצה האזורית אשכול, באזורי הכינוס של חטיבה 7, בה נהרגו ארבעה מחיילי החטיבה, הועבר מבית החולים ברזילי לטיפול במחלקת אורתופדיה במרכז הרפואי זיו בצפת.

רס"ב גאנם, מהכפר הדרוזי בית ג'אן, נפצע קשה באירוע, כף רגלו השמאלית התרסקה לחלוטין, כמו כן נפגע מרסיסים בכל חלקי גופו, כולל פגיעה קשה במותן שמאל וקרע חמור בעור התוף באוזן שמאל.

 יוסף גאנם וצוות הרופאים במחלקה (צילום: דוברות בי"ח צפת)
יוסף גאנם וצוות הרופאים במחלקה (צילום: דוברות בי"ח צפת)

במרכז הרפואי זיו הוא, ניתוח לתיקון הקרע בעור התוף וטיפול בפגיעות הרסיסים, שחלקם עדיין נותרו בגופו. ממיטתו במחלקת אורטופדיה במרכז הרפואי זיו, כאשר רעייתו נמצאת לידו כל העת, סיפר רס"ב גאנם כי ביקש לעבור למרכז הרפואי זיו משום שרצה לקבל את הטיפול הטוב ביותר שניתן בכף רגלו שהתרסקה מפרופ' אלכסנדר לרנר, מנהל מחלקת אורטופדיה בבית החולים.

רס"ב גאנם אמר בראיון לצפון1 כי כאב הפציעה גדול, אך גדול מזה הוא הכאב על חייליו שנהרגו מפגיעת הפצמ"ר וכי לו הדבר היה אפשרי, הוא היה שב לחזית להילחם עם חיילי הגדוד: "איבדתי ארבעה בנים, חיילים מהגדוד. התחושה היא קשה ואני שולח את תנחומי למשפחותיהם. חבל שנפצעתי ברגל, אולי אם היה נפגע אבר אחר יכולתי לשוב לסייע בלחימה בשטח.

גאנם הודה לכל תושבי ישראל התומכים לאורך ימי הלחימה בכוחות צה"ל, שולחים ברכות החלמה ואף מגיעים לבקר את הפצועים בבתי החולים: "אשתי והמשפחה נמצאים איתי מהיום בו נפצעתי, אבל חוץ מהם אני מרגיש שכל עם ישראל גם הוא איתנו הפצועים. מכל רחבי הארץ שולחים מכתבי תמיכה ומגיעים אנשים ומחזקים אותנו. יש לנו עם מדהים וההתגייסות למען החיילים היא מופלאה. הניצחון הגדול שלנו הוא שעמדנו כעם אחד אל מול אויב הרוצה בהשמדתנו" .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות