fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכב אופניים(60), התמוטט בעת רכיבה סמוך לגילון והועבר למרכז הרפואי לגליל

חובשים ופראמדיקים של מד"א החיו ברוכב אופניים(60) שהתמוטט בשעת רכיבה בסמוך לגילון והעבירו אותו במצב קשה למרכז הרפואי לגליל,
נפילה מגובה בזרזיר. צילום: דוברות מד"א
ניידת טיפול נמרץ | דוברות מד"א

רוכב אופניים בשנות ה-60 התמוטט ואיבד את הכרתו (ככל הנראה על רקע לבבי) במהלך רכיבה בכביש 8512 סמוך לגילון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום, העניקו לרוכב טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שכללו שימוש במפעם (דפיברילטור) וכאשר חזר הדופק הרוכב פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב קשה כשהוא מונשם.

חובשי רפואת חירום במד"א אורן בר טוב ובנו טל סיפרו: "כחלק מההערכות והפריסה של מד"א בשגרה, אנחנו משמשים ככוננים על אמבולנס של מד"א שמוצב בישוב גילון".

הוסיפו וספרו: "עם קבלת הדיווח על האירוע יצאנו יחד למקום, רוכבי אופניים אחרים שהיו במקום ביצעו ברוכב שהתמוטט פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א ואנחנו המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל הנשמה, עיסויים וחיבור מכשיר מפעם (דפיברילטור) שנתן 2 מכות חשמל".

מסיימים החובשים לבית בר טוב: "יחד עם צוותי ניידת הטיפול נמרץ שהגיעה למקום המשכנו את פעולות ההחייאה המתקדמות וכאשר ליבו של הרוכב שב לפעום ומצבו התייצב, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי."

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר, שרוכב האופניים הועבר מיד עם הגיעו במצב קשה מאוד, למחלקת טיפול נמרץ לב.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות