fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית כרמיאל: "אני מברך על החלטת הממשלה לפתוח ביום ראשון את מערכת החינוך לגיל הרך"

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי הוציא הודעה בשני האחרון כי אין בכוונתו להמתין יותר להחלטת הממשלה לפתוח את המסחר ומערכת החינוך לגיל הרך. קונינסקי היום: "אני מברך על החלטת הממשלה"
משה קונינסקי | צילום אלכס הובר
משה קונינסקי | צילום אלכס הובר

ביום שני בערב (12.10), הודיע ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי, על כך שאין בכוונתו להמתין להחלטת הממשלה בנושא וכי, "מערכת החינוך לגיל הרך – גני ילדים מגיל 3 עד 6 והפעילות המסחרית בכרמיאל, תופעל החל מיום ראשון הקרוב ללא קבלת קהל אם כרמיאל תוגדר כעיר ירוקה עפ"י תכנית הרמזור של פרופ' גמזו".

שלשום, יום שלישי, הוגדרה כרמיאל כעיר ירוקה, וראש העיר הנחה את מינהל החינוך בעירייה להיערך להפעלת מערכת החינוך לגיל הרך ביום ראשון הקרוב גם אם זו תופעל אך ורק ע"י סייעות ואף הנחה את אגף הפיקוח הביטחון והשיטור הקהילתי בעירייה שלא להטיל דו"חות וקנסות על בתי עסק ומסחר בעיר החל מיום ראשון".

משה קונינסקי: "אני מברך על החלטת הממשלה ואני יכול להבטיח כי אנו כראשי רשויות נעשה כל שביכולתנו על מנת שהנחיות משרד הבריאות תיושמנה בקפידה על ידי התושבים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות