fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר כרמיאל: אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין על הרוח הגבית להקמת בית חולים בעיר

שר הבריאות יולי אדלשטיין התארח בלשכתו של קונינסקי ואמר: "אנו נמשיך לפעול בכל הכוח למיגור התפשטות הקורונה".
שר הבריאות יולי אדלשטיין עם ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי | צילום: אייל מן
שר הבריאות יולי אדלשטיין עם ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי | צילום: אייל מן

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי, אירח אתמול את שר הבריאות יולי אדלשטיין ובמהלך הפגישה הציג בפניו את דרכי ההתמודדות של העיר עם משבר הקורונה.

משה קונינסקי: "אני שמח שהשר אדלשטיין מוביל את משרד הבריאות בעת הזו בנחישות, באחריות ובשיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם צוות העירייה. אני רוצה להודות לשר על הרוח הגבית להמשך קידום בניית בית החולים השיקומי/אמבולטורי שיבנה בכרמיאל"

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין: "המאמץ שלנו שאני מפקד עליו מקרוב הוא לחסן את ישראל. ככל שנצליח לחסן מהר יותר כך נצליח למנוע סגרים. אבל בינתיים אנחנו חייבים לשמור על תחלואה נמוכה. כשהתחלואה מזנקת אתגר החיסונים רק מסתבך. אנחנו נכנסים לשלושה שבועות מאתגרים ועמוסים באירועי חנוכה, נובי גוד וכריסמס. גם כשחוגגים, צריך למנוע התקהלויות גדולות".

השר אדלשטיין הביע את הערכתו על מגוון דרכי הפעולה של עיריית כרמיאל בהתמודדות עם משבר הקורונה.

מידע על ביה"ח המתוכנן להיבנות בכרמיאל:

עיריית כרמיאל פרסמה לאחרונה כי המרכז הרפואי החדש בכרמיאל, שבתחילה תוכנן להיות שיקומי גריאטרי, אמור כעת עפ"י התכנון לשנות את ייעודו בהמשך למרכז רפואי כללי והוא עתיד להיבנות בכניסה המערבית לעיר בין רחוב דרור לכביש 85.

עוד נמסר מעיריית כרמיאל, כי בימים אלו שוקדים צוותים מיוחדים במשרד הבריאות, במשרד האוצר וברשות מקרקעי ישראל (רמ"י), על הכנת תוכנית בינוי חדשה שתאושר במהלך 2021, כאשר לאחר אישורה יוצא מכרז לבינוי והפעלה של המרכז הרפואי בכרמיאל.

עפ"י התכנון, בית החולים החדש בכרמיאל יכלול בשלב א' – 350 מיטות שיקום, בשלב ב' יתווספו 100 מיטות שיקום ועוד 450 מיטות בשלב ג'. מדובר על תוספת של 100 מיטות כבר בשלב הראשון מהתוכנית הראשונית והשירות הרפואי לכלל הגילאים ולא רק גריאטרי.

ראש העיר משה קונינסקי מינה את ממלאת מקומו טניה מזרסקי להוביל את הקמת ביה"ח בעיר.

 

שר הבריאות יולי אדלשטיין עם ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי | צילום: אייל מן
שר הבריאות יולי אדלשטיין עם ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי | צילום: אייל מן

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות