fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש המועצה האזורית מטה אשר בירך את הרמטכ"ל ה-23 של ישראל

ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, משה דוידוביץ מברך את הרמטכ"ל הנכנס רב אלוף הרצי לוי כרמטכ"ל ה-23 של צה''ל וקורא לו לסיור בקו העימות הצפוני על מנת לדון באתגרי ישובי קו הגבול.
ראש המועצה האזורית מטה אשר בירך את הרמטכ"ל ה-23 של ישראל | צילום: דוברות מטה אשר

רמטכ"ל חדש לצה"ל: אלוף הרצי הלוי, מונה היום (שני) בבוקר לרמטכ"ל ה־23 של ישראל. טקס חילופי הרמטכ"לים נערך במשרד ראש הממשלה בירושלים. שם, הוענק להלוי בן ה-55 דרגת רב־אלוף במעמד רה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט.

ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות, משה דוידוביץ בירך את הרמטכ"ל הנכנס וקורא לו לסיור בקו העימות הצפוני על מנת לדון באתגרי ישובי קו הגבול.

עוד אמר דוידוביץ: "אני מכיר את לוי שנים רבות ובטוח כי יעמוד איתן מול כל האתגרים הצפויים. שמחתי לשמוע את דברי הפתיחה של הרמטכ"ל הנכנס שאמר: "נכין את צה"ל למלחמה מול זירות רחוקות כקרובות, נרחיב את הגיוס האיכותי לצה"ל מכל שכבות האוכלוסייה- מקור כוחנו. נחזק את צבא המילואים ונשמור על צה"ל אחד, ענייני, ערכי מקצועי, חף מכל שיקול שאינו ביטחוני". זוהי בדיוק תפיסת העולם שלנו כמועצה שאחוזי הגיוס בה הם מהגבוהים בארץ וזוהי האג'נדה שלנו בפורום קו העימות לפיה יש להיות ערוכים כל העת בכל זירה ובטח ובטח כאן אצלנו בצפון".

ראש המועצה האזורית מטה אשר בירך את הרמטכ"ל ה-23 של ישראל
המכתב המלא: ראש המועצה האזורית מטה אשר בירך את הרמטכ"ל ה-23 של ישראל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות