fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראשי הרשויות בגליל המערבי, יוצאים למאבק ציבורי נגד דחיית התקצוב של כביש 6

אל תאבדו את הצפון!! זו הקריאה שתוביל את מאבק ראשי הרשויות בגליל המערבי, לביטול דחיית הסלילה של כביש 6, האמור להגיע דרך צומת כברי עד לשלומי
החלטה על יציאה למאבק על סלילת כביש 6 | דוברות אשכול גליל מערבי

ראשי הרשויות בעכו, נהריה, שלומי, בית ג׳ן, כפר ורדים ומטה אשר, יחד עם מנכ״לית אשכול גליל מערבי, נפגשו אתמול בלשכתו של ראש העיר עכו, כדי לדון בצעדים דחופים לביטול החלטתה של שרת התחבורה מרב מיכאלי לעצור את התוכנית הלאומית להארכת כביש 6 לגליל עד לשלומי.

בכנס 'הגליל במרכז' שנערך בעכו בחודש שעבר, הצהירה השרה מיכאלי על שינוי סדר העדיפויות של משרדה, שמשמעותו דחייה של תוכנית כביש 6 לצפון לתקופה לא מוגדרת.

תוכנית זו, שאושרה ותוקצבה, נעלמה מתקציב 21-22 וראשי הרשויות הסכימו כי ההחלטה על דחיית הארכת כביש שש עד שלומי דרך צומת כברי, היא הרת אסון ומהווה טעות חמורה.

בפגישה הוחלט על יציאה למאבק ציבורי חריף ורחב היקף, תוך שיתוף פעולה של כל ראשי הרשויות בצפון, האשכולות האזוריים ושדולת הגליל בכנסת, אותו יוביל ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שאמר: "מדובר על החלטה עם השלכות קשות מאוד על תושבי הגליל המערבי והצפון כולו".

הוסיף ואמר מרלי: "הכביש הוא פרויקט לאומי שנועד לחבר את הגליל והנגב למרכז, כביש שש זה לא רק עורק תחבורה, זה עורק חיים שיש לו השלכות על כל תחומי החיים בצפון: תעשייה, תעסוקה ובריאות. רק עם גליל חזק- ישראל  חזקה".

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות