fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ראש הממשלה בנט בחופשה בשומרה, תושבי האזור מפגינים מחוץ לצימר שלו

סוף שבוע טעון לראש הממשלה נפתלי בנט, שהגיע עם משפחתו ושלל מאבטחים למושב שומרה שבגליל המערבי. הבוקר (שבת) יצאו תושבי האזור והפגינו מחוץ למתחם הצימרים שבו הוא לן וקראו קריאות נגדו: "אתה נוכל, אתה תירשם בספרי ההיסטוריה"
בנט בשומרה

שבת רועשת עוברת על תושבי מושב שומרה שבגליל המערבי, זאת לאחר שראש הממשלה, נפתלי בנט, סגר חופשה למשפחתו המורחבת ולכל המאבטחים שלו. על פי תושבי המקום נמסר: "הוא סגר את כל מתחמי האירוח במושב, 50 חדרים לכל המאבטחים ולעצמו"

תושבים האזור התעוררו הבוקר (שבת) ויצאו להפגין מחוץ למתחם בו הוא מבלה עם משפחתו וקראו קריאות לעברו "תתבייש לך, ההיסטוריה תזכור אותך, רימית את הבוחרים שלך, אנחנו לא נשתוק"

חלק מהתושבים זועמים על כך שהיישוב חסום ואין יציאה או כניסה מהשער הראשי, מטעם הנהלת היישוב נמסרה הודעה לתושבים: "בעקבות ההפגנה, השער הראשי של שומרה ננעל בהוראת משטרת ישראל, הכניסה והיציאה הם מהשער המזרחי יציאה לשתולה"

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי: "ראש הממשלה נפתלי בנט יצא לחופשה בצפון עד ליום ראשון. בשל כך ישיבת הממשלה לא תתקיים ביום ראשון ותידחה. בנט ימשיך לקבל עדכונים גם בימי חופשתו"

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות