fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס החינוך לכפר הילדים כרמיאל

לראשונה בתולדותיו זכה כפר הילדים בכרמיאל בפרס החינוך של משרד החינוך. את הפרס מקדיש בית הספר לעיר כרמיאל שתומכת בפעילויותיו ושותפה לעשייה החינוכית
ילדי הכפר נוטעים, צילום אורן וזאנה

ביום שני השבוע התבשר כפר הילדים כרמיאל כי לראשונה בתולדותיו זכה בפרס החינוך של משרד החינוך בהצטיינות יתרה, על העשייה למען ילדי הכפר בתחומי החינוך, הלמידה, החברה, העשרה וחתירה תמידית למצוינות.

הכפר מהווה בית וקהילה ל- 200 ילדים בין הגילאים 4 עד 18, וכן ל- 20 חיילים בוגרי המקום שהכפר הוא ביתם במהלך שירותם הצבאי.

העשייה החינוכית בכפר מבוססת על מחויבות ואהבה רבה לילדים, תוך שקידה על פיתוח הכפר בכל עת והתאמתו לצורכי הילדים, בתחומי הטיפול, תגבור לימודי, פרויקטים בכפר ובקהילה, חוגים והעשרה, הכנה לצה"ל ועוד תחומים רבים.

 

אורן וזאנה מנהל הכפר | צילום אלכס הובר
אורן וזאנה מנהל הכפר | צילום אלכס הובר

 

מנהל כפר הילדים כרמיאל אורן וזאנה: "צוות הכפר המלווה את הילדים במסירות רבה ראוי לכל הערכה על העשייה הנפלאה במשך כל השנה. בלב העשייה החינוכית נמצאים הורי הבית אשר מגדלים את הילדים באהבה רבה, ומהווים עבורם מקור להשראה ודוגמא אישית.

תודתנו לראש העירייה משה קונינסקי שהכפר יקר לליבו, מלווה ותומך בכל עת ובכל צורך נדרש, למ"מ ראש העירייה, טניה מזרסקי, האחראית על תיק החינוך בכרמיאל, לראש מינהל החינוך אודי איזק העומד בראשו, ולכל מוסדות החינוך בעיר המאפשרים לילדי הכפר מימוש עצמי. לוועד ידידי הכפר ולכל הגורמים בעיר אשר תורמים, תומכים ומלווים את הכפר".

 

ערב שירי נעמי שמר שהועלה על ידי ילדי הכפר בהיכל התרבות – צילום אלכס הובר

 

וזאנה מדגיש בדבריו: "בכדי לזכות בפרס חינוך יש צורך בשילוב ידיים של כפר וקהילה. ערב הגאלה שבו העלו ילדי הכפר מחזמר משיריה של נעמי שמר, הוא דוגמה לכך, ערב שבו רבים מתושבי העיר הגיעו לצפות במופע ולבטא את החיבור שלו לעיר כרמיאל. הכפר מקדיש את הזכייה לעיר ומאחל המשך צעידה משותפת ומוצלחת".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות