fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעלו בחניון המשאיות במשך שעה וחצי במוקד הביטחון לא הבחינו

במשך יותר משעה וחצי פעלו באין מפריע בחניון המשאיות בכניסה לכרמיאל, גנבים  פירקו וגנבו אביזרים וחלקים יקרים
חניון המשאיות | צילום: הרצל סמנה

בלילה שבין שבת לראשון (16.1.22)  במגרש חניון המשאיות שבכניסה המערבית לעיר כרמיאל, אירע  שוד של אביזרים וחלקים, קשתות עם צופרי אוויר, צ'קלקות  ועוד , נזקים בגובה של  עשרות אלפי שקלים, למשאיות החונות דרך קבע במקום.

הגנבים פעלו באין מפריע במשך יותר משעה וחצי מבלי שאיש הבחין בכך, למרות שמוצבות מצלמות המחוברות למוקד העירוני. בכל אותו הזמן, איש לא הבחין במתרחש בחניון, וכמובן שהשיטור העירוני לא הגיע למקום לעצור את הפורעים הגנבים.

ביום ראשון כאשר הגיעו בעלי המשאיות ונכחו במעשים, פנו לעיריית כרמיאל לבדוק מדוע לא הגיעו למקום בשעת המעשה ניידות שיטור עירוני למרות המצלמות במקום . בעירייה הסבירו למתלונן כי עליו לפנות למשטרת כרמיאל ולהגיש תחילה תלונה .

הרצל סמנה, אחד מבעלי המשאיות אמר: בחודש יולי 21 אירע מקרה דומה ושלוש שנים לפני כן עוד מקרה שוד.  סמנה אחד מבעלי המשאיות הסביר: "60 כלים המהווים פרנסה של אזרחים שומרי חוק שרק עובדים קשה,  נמצאים שם בחניון. אנחנו בעלי המשאיות מוכנים לשלם תשלום חודשי עבור שמירה . קיים צורך דחוף לגדר את כל החניון ולהציב שמירה".

סמנה מזכיר כי לאחר האירוע הקודם נפגש עם ראש העירייה משה קונינסקי שהופתע לדבריו, לשמוע על האירוע לראשונה. השיחה בין השניים הייתה טובה והניבה תכנית לביצוע בהקדם האפשרי על מנת למנוע את המעשים הללו הפוגעים ישירות בפרנסתם של הנהגים.

על פי התוצאות הפעם, ברור למעורבים בעלי המשאיות, כי כלום לא נעשה למרות ההבטחות. סמנה הזכיר גם את שיחתו עם משה בן-אבו סמנכ"ל החברה הכלכלית אשר תחת אחריותה ניהול החניון, את ההתחייבות  לגדר את המקום כראוי.

סמנה גם הזכיר את הצעתו, בשם כל בעלי המשאיות ועל דעתם, כי הם מוכנים לממן בתשלום חודשי שיושת על כל אחד מהם, שמירה במקום, אך עד כה בחלוף יותר מחצי שנה כלום לא יצא אל הפועל.

סמנה גם הציע להתקין בחניון מצלמות משוכללות בעלות חיישן תנועה, המשדרות אל המוקד מרגע כניסת השודדים לפעולה חריגה .

ממשטרת ישראל נמסר: "לאחר קבלת תלונה במשטרת ישראל, נפתחה חקירה.  מטבע הדברים, איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות והחקירה בראשיתה.

תגובת עיריית כרמיאל: "בעירייה נתקבלה פנייה אחת בלבד על גניבת חלקים ממשאית ועוד בטרם הפנייה, איתרה מוקדנית המצלמות בעירייה , תיעוד של  אירוע הגניבה , כולל מספרי לוחית הזיהוי של העבריינים , נתיב ההגעה והבריחה. התיעוד יועבר למשטרה על מנת שזו תוכל לטפל בתלונה שאמור הפונה להגיש עפ"י חוק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות