fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נקבע מותו של צעיר בשנות ה-20 לחייו שטבע בחוף אכזיב

חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בצעיר תושב כרמיאל שטבע בחוף אכזיב ונאלצו לקבוע את מותו
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

בשעה 11:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על 4 אנשים שטבעו בחוף לא מוכרז, דרומית לגן הלאומי אכזיב. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח נהריה כ- 4 גברים כבני 25 עד 40 במצב בינוני וקל. וביצעו פעולות החייאה בגבר בשנות ה- 20 לחייו ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מתן קאופמן סיפר: "כשהגעתי לחוף הלא מוכרז ראיתי גבר שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלנו בטיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל לאחר זמן ממושך של מאמצים להציל את החייו נאלצנו לקבוע את מותו."

 

מדוברות המשטרה נמסר כי המשטרה פתחה בסריקות לאורך החופים צפונית לנהריה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשש כי גבר נכנס לרחוץ בים יחד עם חבריו, אך טרם יצא.

במסגרת החיפושים, אותר סמוך לחוף אכזיב תושב כרמיאל בשנות ה- 20 לחייו, אשר נמשה מהמים בסיוע אזרחים שנכחו במקום.

בתום פעולות החייאה ע"י גורמי רפואה, נאלצו לקבוע את מותו.

 

נמסר מדוברות ביה"ח נהריה כי למרכז הרפואי לגליל הובאו שלושה תושבי כפר יאסיף בני 16, 24 ו-38, שטבעו בחוף ים בנהריה. מצבם מוגדר כרגע קל עד בינוני, והם עוברים בדיקות בחדר המיון.
עוד יצוין כי למרכז הרפואי הובאה גופתו של צעיר תושב כרמיאל שטבע למוות סמוך לחוף אכזיב.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות