fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסולת פיראטית מאבו סנאן מגיעה ישירות לבתים של תושבי הישוב אושרת שסובלים מהמפגעים

תושבי המועצה האזורית מטה אשר הסמוכים למועצה המקומית אבו סנאן סובלים מזה מספר חודשים באופן קיצוני ויום יומי ממפגעי אתרי שריפת אשפה פיראטיות, מבלי כל יכולת לפעול בנושא. התושבים פנו בדחיפות השבוע לראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ.
פסולת פיראטית מאבו סנאן | צילום: דוברות מטה אשר

ראש המועצה מטה אשר, משה דוידוביץ, מיהר לשלוח מכתב בהול לשרה להגנת הסביבה ח"כ עידית סילמן ולחברי כנסת ומשרדים נוספים, עם פניה דחופה להתערב ולסייע בעצירת שריפת הפסולת והמפגע הסביבתי.

חלק מדבריו במכתב: "מבדיקה שערכנו יחד עם איגוד ערים לאיכות הסביבה, במוקדי השריפה  יש שאריות פלסטיק, אסבסט, גזם ופסולת גושית. התושבים מתלוננים על צריבה בעיניים, קוצר נשימה ושיעול, התריסים מוגפים, לא ניתן לצאת מהבתים, מדובר בנזק בריאותי וסביבתי חמור! אנו  רואים  בחומרה רבה את התופעה המסוכנת לבריאות ואיכות חיי תושבינו. אני קורא לכם לפעול לאלתר בכדי לדאוג לטיפול מהיר ותקיף נגד האחראים. מבקש  לזמן פגישה דחופה בנושא וסיור במקום על מנת לראות את גודל המפגע העצום".

פסולת פיראטית מאבו סנאן | צילום: דוברות מטה אשר

ענבר מנור כרמל, מנהלת הקהילה באושרת: "אני עומדת סמוך לגן כלנית בישוב אושרת, מתחתיו המזבלה של אבו סנאן, עשן סמיך מיתמר ונכנס ישירות לתוך גן הילדים מה שגורם לכך שאנו מונעים מהילדים לצאת החוצה. זהו מצב שאסור שימשך. כמובן שיש לעצור את זה מייד".

המכתב המלא >> כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות