fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פיילוט בכרמיאל: הגבלת כניסת רכבים ללימוד נהיגה לשכונות

החל משבוע הבא תוגבל כניסת רכבים ללימוד נהיגה ברחוב חוחית, שדרות קק"ל (המדרחוב) ומעלה הכרמים. בהמשך תיבחן האפשרות להרחיב את האיסור לרחובות נוספים בעיר
רכב לימוד נהיגה צילום פרטי

כרמיאל: תוגבל כניסת רכבים ללימוד נהיגה לשכונות

שנים רבות שכרמיאל היא מקום מועדף לבתי ספר ללימוד נהיגה, לא רק מהעיר אלא מהאזור בכלל. כלי הרכב כוללים בנוסף למכוניות פרטיות, גם משאיות ואוטובוסים, עליהם לומדים התלמידים.

העומס של רכבי ל׳ בכבישים ורחובות העיר, לרבות בשכונות המגורים, גרם במשך השנים  לתלונות רבות של תושבים. בעיריית כרמיאל הוחלט לאחרונה לנקוט במדיניות חדשה: תוגבל כניסת רכבים ללימוד נהיגה לרחובות ולשכונות מגורים.

תחילה ייערך פיילוט מצומצם במספר שכונות בהן יוצבו תמרורים האוסרים על כניסת רכבי ל׳. הפיילוט יפעל ברחוב חוחית, שדרות קק"ל (המדרחוב) ומעלה הכרמים. בהמשך תיבחן האפשרות להרחיב את האיסור לרחובות נוספים בעיר.

לימוד נהיגה

ראש העירייה משה קונינסקי: "פניתי לשר התחבורה הקודם בצלאל סמוטריץ' וגם לשרה מירי רגב בבקשה לאשר הקמת משרד רישוי בסח'נין במטרה להפחית את העומסים מכרמיאל. עד להקמתו של המקום בסח'נין, נגביל את הנסיעה בשכונות וברחובות עמוסים".

קונינסקי הודה לסגן ראש העירייה המחזיק בתיק התחבורה העירוני, פנחס סירוקה, על הכנת התכנית והוצאתה לפועל בשבוע הבא.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות