fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: פוענחה פרשיית האונס הקבוצתי של הנערה בת ה-17 עם מוגבלות מכרמיאל

כנגד 5 חשודים, צעירים בשנות ה-20 לחייהם, תושבי הכפרים באזור כרמיאל הוגש הבוקר כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים באמצעות פרקליטות חיפה.
בית המשפט המחוזי בחיפה | צילום: אילוסטרציה
בית המשפט המחוזי בחיפה | צילום: אילוסטרציה

ביום רביעי (3.3.21) בשעות הצהרים התקבל דיווח במשטרת כרמיאל אודות היעדרותה של נערה בת 17 מביתה, שהסתבר בדיעבד כפרשת אונס קבוצתי קשה.

בעבור מספר שעות, בעוד השוטרים מחפשים אחרי הנערה, התקבל דיווח מבני משפחתה כי הנערה חזרה הביתה בשלום.

החיפושים הופסקו, אולם בהתאם לנהלים ובמיוחד כשמדובר בקטינה, הנערה התבקשה על ידי חוקרי המשטרה למתן עדות, תוך זמן קצר הנערה הגיעה לתחנת המשטרה, מלווה באחותה הגדולה.

חוקר המשטרה שגבה עדות מהנערה הבין מייד שאין מדובר בסתם העדרות.

במהלך תחקור הנערה התברר כי זמן קצר לפני היעדרותה, התכתבה עם צעיר במשחק הרשת PUBG, כשבמהלך ההתכתבות הציע לה הצעיר להיפגש ובהמשך הגיע לביתה ואסף אותה.

בהמשך פגש את חבריו ואז הותקפה הנערה מינית ועברה אונס קבוצתי על ידי חמישה גברים.

מיד הוזמנה חוקרת ילדים מיוחדת ממשרד העבודה והרווחה להמשך חקירת הנערה וחוקרי המשטרה פתחו בחקירה נרחבת על מנת לאתר את המעורבים.

בני משפחתה של הנערה כלל לא ידעו שבתם נפלה קורבן לפגיעה מינית והעובדה התגלתה להם רק במהלך מתן העדות של הנערה בתחנת המשטרה.

החקירה העלתה כי לנערה נגרמו חבלות של ממש והיא נזקקה לטיפול רפואי כתוצאה ממעשיהם האלימים והאכזריים של חמשת החשודים.

במשטרת כרמיאל הוקם צוות חקירה מיוחד לטיפול באירוע והנערה הובילה את חוקרי המשטרה לזירת האירוע החמור ותיארה בפניהם את מה שעברה במשך שעות.

חוקרי המשטרה ואנשי הזיהוי הפלילי שהוזעקו למקום, אספו מהזירה ממצאים רבים כולל ממצאים פורנזיים.

במהלך ביצוע פעולות חקירה רבות ומגוונות, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים, הצליחו חוקרי צוות החקירה המיוחד, להגיע לזהותם של 5 חשודים במעשה בגילאי 20-30, 4 תושבי ראמה והחמישי מבענה ולאסוף ראיות נגדם בביצוע העבירות המיוחסות להם.

מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט מעת לעת והיום הוגש כנגדם ע"י פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום במחוזי חיפה שאין אפשרות לפרסמו במלואו, כשמעשיהם תוארו ע"י הפרקליטות כ"אכזריות מעוררת פלצות"  ובקשה למעצר עד תום ההליכים באשמת אונס ובעבירות נוספות.

על פניו היה מדובר בהעדרות קצרה, הנערה חזרה לביתה ללא פגיעות נראות לעין ואף בני משפחתה של הנערה לא חשדו שעברה תקיפה.

מעשה האונס והחשודים במעשה השפל, היו עלולים לחמוק ממערכת אכיפת החוק אם חוקר המשטרה לא היה מקפיד לזמן את הנערה לתשאול השגרתי ומבצע אותו ביסודיות ובסבלנות חרף הקושי המסויים לתקשר עם הנערה.

צפו סינק של ק' אח"מ ממשטרת כרמיאל רפ"ק יהודה אלחייני.

 

 

עדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות