fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת itworks פותחת קורס שיווק דיגיטלי עבור אימהות חד הוריות

מטרת התוכניות של עמותת itworks לסייע לנשים מהפריפריה לצאת לעצמאות כלכלית דרך הכשרה מקצועית איכותית, פיתוח כישורים וליווי אישי עד להשמה בתקופה העבודה הראשונה
יפעת ברון גולדברג - צלם איציק שוקל

עמותת itworks מכריזה על פתיחת קורס שיווק דיגיטלי עבור אימהות חד הוריות ויחידניות תושבות כרמיאל ומשגב, במסגרת התכנית לקידום תעסוקת אימהות חד הוריות. שותפיה לתוכנית הם קרן ידידות טורנטו, הפדרציה היהודית של פיטסבטרג ומרכז צעירים כרמיאל.

התוכנית לקידום תעסוקת אימהות חד הוריות עונה על הצורך של האימהות להתפרנס בכבוד עם אופק מקצועי, תוך כדי גידול הילדים. מטרת התוכניות  לסייע ליותר נשים מהפריפריה ומהמרכז, לצאת לעצמאות כלכלית במתן הכשרה מקצועית איכותית, פיתוח כישורים, וליווי אישי עד להשמה בתקופה העבודה הראשונה.

התוכנית מתקיימת בשיתוף גורמים מקדמי תעסוקה ומעסיקים בסביבה הגאוגרפית הקרובה, במקצועות המבוקשים בשוק העבודה. בנוסף הצוות של itworks מלוות את המשתתפות באופן פרטני במהלך ההכשרה ומסייעות להן בבניית חזון תעסוקתי אישי ותמיכה בתהליכי המיון וההשמה.

הקורס יתנהל באופן מקוון, יחל במרוצת חודש ספטמבר, יארך מספר חודשים, בהם ילווה את האימהות גם במציאת העבודה.

הקורס יכלול את הנושאים הבאים: אסטרטגיה שיווקית, מיתוג וקריאטיב, שיווק ברשתות חברתיות פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, פרסום ממומן ואורגני ברשתות החברתיות, וואטסאפ ביזנס ומכירות.

יפעת ברון, מנכ"לית עמותת itworks: "משבר הקורונה גרם לפליטתם של מאות אלפי אנשים ממעגל העבודה, והראשונות שנפגעו הן הנשים החד הוריות. נשים אלו גם כך נמצאות בעמדה כלכלית נחותה, בשל הצורך להתקיים ממשכורת אחת. הן נמנות על האוכלוסיות הפגיעות ביותר עם היתכנות להידרדרות לעוני. הן נושאות על כתפיהן, לבד, את הטיפול בבית, הדאגה לילדים וחינוכם, במקביל להיותן המפרנסות היחידות.

עם פריצת הקורונה, הפניות לעזרה כבר עלו לאלפים. רוב הפניות הגיעו מנשים שהועסקו בעבודות מזדמנות, עבודות דחק ופוטרו או הוצאו לחופשה ללא תשלום, או נדרשו לעזוב את עבודתן כדי להיות בביתן עם ילדיהן ללא פרנסה.

תקופה זו גרמה להן לחוות משברים נפשיים וכלכליים קשים. אנו בעמותה החלטנו להגביר את קצב ההכשרות המקצועיות ולעזור להן לצאת מהמשבר, בעזרת כלים ייחודיים להשתלבות מחדש בשוק העבודה, תוך תמיכה לאורך כל הדרך, גם לאחר מציאת מקום העבודה".

עמותת itworks למען השתלבות בשוק העבודה

יפעת ברון (41) מנכ"לית ומייסדת עמותת itworks, הפועלת משנת 2006 במטרה לקדם אוכלוסיות מרוחקות מעולם העבודה במשרות איכותיות בסקטור ההייטק.

בשנת 2006, הקימה את עמותת itworks במטרה לשלב אוכלוסיות המרוחקות מעולם העבודה בסקטור ההייטק באמצעות שבירת דפוס התעסוקה הנפוץ (גברים, יהודים, צעירים, ממרכז הארץ).

מאז ועד היום פיתחה העמותה מגוון תכניות לקהלי יעד שונים – נשים, ערבים, חרדים, אנשים עם מוגבלות וכן מיעוטים נוספים, פריפריה, מבוגרים וצעירים הלכודים במעגלי עוני ואבטלה.

ההרשמה מתקיימת בימים אלה וניתן להגיש מועמדות באמצעות המייל: lital@itworks.org.il או במספר הטלפון: 054-6793147 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות