fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: תקף את גרושתו באגרופים ובזמן שניסתה להימלט פגעה ברכב אחר

בזמן שהוא מורחק ממנה על ידי צו בית המשפט, גבר מעכו (43) הואשם בתקיפת גרושתו באגרופים ובאמצעות מכשיר נייד בזמן שנהגה ברכב וגרם לה לחבלה חמורה ובנוסף, בזמן שהיא ניסתה להימלט פגעה ברכב אחר וגרמה לו נזק
עצור | צילום: stock.adobe

כתב אישום הוגש שלשום 5.12.22 בבית משפט השלום בעכו בפני השופט וויליאם חאמד נגד תושב עכו בן 43 על כך שתקף את גרושתו וגרם לה לחבלות ואף כתוצאה מהתקיפה, היא גם עשתה תאונת דרכים. בני הזוג גרושים מזה כמעט 6 שנים ולהם יש שלושה ילדים משותפים.

כתב האישום מתאר את האירוע שהתרחש ביום 28.11.22 סמוך לשעה 20:26 כאשר מספר ימים לפני כן (22.11.22) בית המשפט הוציא צו הרחקה לגבר מגרושתו בו נאסר עליו ליצור כל קשר איתה לרבות קשר טלפוני למשך 45 ימים.

בהמשך, מתואר הסיפור בו יצאה האישה עם בנם הקטין של השניים (יליד 2015) מהבית לכיוון רכבה ובאותן נסיבות הפר הנאשם את ההוראה החוקית בכך שהגיע לרכב ופתח את הדלת האחורית השמאלית הסמוכה למקום מושבו של הקטין, המתלוננת דרשה ממנו לסגור את הדלת ואחזה בטלפון הנייד שלה כאשר התכוונה להתקשר למשטרה.

בהמשך לאמור, ניגש הנאשם לדלת הסמוכה לאישה ופתח אותה ותקף את המתלוננת כאשר חטף ממנה את המכשיר הנייד והכה אותה באמצעותו בפיה והכה אותה מכות אגרוף בראשה. האישה ניסתה להימלט מפני הגבר ונסעה לאחור ובזמן הנסיעה, היא פגעה ברכב שחנה בסמוך וגרמה לו נזק בשווי שאינו ידוע למאשימה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו לאישה חבלות הן נפיחות בשפה העליונה עם חתך על פני החלק הפנימי של השפה ורגישות במישוש הלסתות וכצמות הפנים וגשר האף ובאיזור הראש.

הוא הואשם בעבירות של הפרת הוראה חוקית ותקיפה הגורמת חבלה ממש – בן זוג.

המתלוננת תיארה את האירוע וציינה בפני החוקרים שהוציאה צו הגנה נגד הנאשם וטענה: "הוא היה מציק לי, מסתובב ליד הבית שלי, הולך אחריי, רודף אחריי, הרגשתי מאוימת ממנו". כמו כן, ציינה האישה "יש לי בן זוג, הוא מקנא שיש לי מישהו אחר, הוא אובססיבי כלפיי".

האישה אף טענה כי בעלה לשעבר התנהג כלפיה באלימות ואף התלוננה נגדו בעבר ואמרה לגבי זה טענה בעדותה "הוא משתמש בסמים, בקריסטל וכל מיני". בנוסף, הקטין, בנם של השניים נחקר על ידי חוקר ילדים ומסר עדות וציין בעדותו כי מישהו הכה את אמו בשפתיים והוסיף כי אמו אינה מסכימה לו לומר מי זה היה.

בנוסף, אחותו של הנאשם מסרה כי ראתה אותו ביום האירוע והוא סיפר שראה את הילד שלו יחד עם גרושתו והוא אמר לאחותו "אני לא יודע מה קרה ומה עשיתי, הילד שלי התקרב אליי, אני חיבקתי אותו". אחותו של הגבר תיארה את מצבו בזמן פגישתם "הוא היה עצוב והיה קצת בהלם ואמר (מה עשיתי, מה היא רוצה ממני, לא התכוונתי)"

ראיות ששימשו כנגד הנאשם היו קלטת של השיחה למוקד 100 במשטרה בנוסף לתמונות החבלות שנגרמו למתלוננת.

הנאשם מיוצג על ידי עורך הדין כמיל עודה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות