fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: כתב אישום נגד סוחר סמים שהחזיק קוקאין במשקל 1 ק"ג

בתום חקירת משטרה, הוגש הבוקר כתב אישום נגד תושב עכו, בחשד שהחזיק סם מסוכן מסוג קוקאין במשקל 1 קילוגרם
קוקאין במשקל 1 ק"ג שנתפס בעכו העתיקה| צילום: דוברות משטרת ישראל

במהלך פעילות של בלשי תחנת עכו בעיר העתיקה לפני מס' שבועות, הבחינו הבלשים בתושב העיר כשהוא רוכב על אופניים חשמליים ועמו קטין תושב העיר, כשהוא מתנהג בצורה חשודה והורו לו לעצור.

החשוד הגביר את מהירות נסיעתו אל סמטאות העיר העתיקה במטרה להימלט מהשוטרים הרודפים אחריו, כאשר בהמשך נטש את האופניים ונמלט מהמקום רגלית, כשהוא מורה לקטין להמלט מהמקום עם האופניים.

בתום מרדף אחר הקטין במהלכו ניסה הנאשם לחסום את דרכם של הבלשים, תפסו הבלשים את האופניים ועליהם תיק שהיה מקובע לכידון והכיל 1 ק"ג של סם מסוכן מסוג קוקאין.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה, עולה כי עקב סברתם של הבלשים שמדובר במטען חבלה, זומן למקום חבלן משטרתי אולם בהמשך התברר שמדובר בכמות גדולה של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קוקאין.

האופניים נתפסו והוחרמו לטובת הליך חילוט ובלשי ימ״ר חוף עצרו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה, כאשר מעצרו מוארך מעת לעת, הבוקר הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות