fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: איך אומרים תודה לתושבים ששומרים על הסביבה?

גרים בעכו וזורקים את הפסולת לפח הקרוב? צפו להפתעה גדולה עוצרת נשימה. עיריית עכו השיקה אתמול קמפיין ייחודי לשמירת הניקיון במרחב הציבורי, במסגרתו מצלמות נסתרות מאתרות תושבים שמשליכים את הפסולת לפח. ברגע שהתושב משליך את הפסולת לפח, מגיעות אליו רקדניות ססגוניות הלבושות בטוקסידו, מגישות לו זר פרחים ומבצעות ריקוד שהוכן ונבנה במיוחד עבור הקמפיין יחד עם ג'ינגל נושא שהופק עבורו.
קמפיין ייחודי לשמירת הניקיון במרחב הציבורי | צילום: דוברות עיריית עכו

הקמפיין, שהושק בסיוע המשרד להגנת הסביבה, מעורר תגובות התפעלות רבות מצד תושבים ש"נתפסו על חם" ונלכדו בעדשת המצלמה. "המטרה של הקמפיין הזה היא קודם כל להגיד תודה לאותם תושבים שמתחשבים בסביבה ובתושבים האחרים ומשליכים את הפסולת האישית שלהם לפח הקרוב", אומר שי אונגר, ראש מנהל התפעול בעיריית עכו, ומוסיף "לא מדובר בעניין שהוא מובן מאליו, יש לנו עבודה רבה לעשות בנושא הזה כדי לסייע ולעודד את התושבים לשמירה טובה יותר על הניקיון במרחב הציבורי. כשהתושבים יודעים שאנחנו מסתובבים בגנים ועושים פעילות כל כך מיוחדת, הם יעניקו תשומת לב גדולה יותר לאחריות שלהם כלפי הסביבה".

קמפיין ייחודי לשמירת הניקיון במרחב הציבורי | צילום: דוברות עיריית עכו

הקמפיין צפוי להימשך בשבועות הקרובים והוא חלק משורת קמפיינים שיוזמת העירייה להגברת תחושת הניקיון במרחב הציבורי, כחלק מקול קורא של המשרד להגנת הסביבה.

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "אחד מנושאי המיקוד של המשרד הוא שיפור הניקיון בישראל. כל מי שמסתובב בשטחים היפים של ארצנו נאלץ לא פעם לפלס את דרכו בערמות של פסולת בנייה, פסולת עירונית ולכלוך שמשאירים אחריהם משליכי פסולת ברחבי הערים ומקומות הבילוי בטבע. המשרד מקדם תוכנית כוללת שבמסגרתה נסדיר את משק פסולת הבנייה, נחזק את המשילות ונביא להפסקת העבריינות הסביבתית, ניישם את מדיניות הטיפול בפסולת הביתית ונפסיק את הזליגה של פסולת זו לשטחים הפתוחים. כחלק מזה, נפעל לשינוי התנהגות התושבים במדינה להתנהגות מכבדת ומשמרת ניקיון. אני מברכת את עיריית עכו על שיתוף הציבור, היצירתיות והפעילות העשירה לקידום נושא הניקיון בתחומה"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות