fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית עכו למען העסקים בעיר

מינהלת עסקים בעיריית עכו ערכה לאחרונה סקר נרחב בקרב בעלי העסקים בעיר שעמד על צרכיהם במיוחד בתקופת הקורונה. במסגרת הסקר סיירו סטודנטים במרכזים המסחריים בעיר, יצרו קשר טלפוני עם בעלי עסקים, במטרה לזהות צרכים מידיים והציעו מגוון אמצעי סיוע.
עיריית עכו צילום: דוברות עיריית עכו
עיריית עכו צילום: דוברות עיריית עכו

המינהלת ביקשה לזהות את צרכי בעלי העסקים בעיר כדי להתפתח ולהגביר את היקפי המכירות שלהם בתקופה מאתגרת זו.

ראש העיר, עכו שמעון לנקרי: "עם תחילתו של המשבר הכלכלי בפרוץ מגפת הקורונה, הנחתי על הקמת מנהלת עסקים שתפעל באופן מידי, תיתן מענה ותמיכה לעסקים בעיר. אני רואה את תחום העסקים בראש מעייניי ובימים אלו אני נפגש ורותם את הגופים המקצועיים למתן פתרונות. אני מברך את כל העוסקים במלאכה ואת צוות המנהלת בראשותה של יונית סמולש".

מהסקר עולה, כי כרבע מהנשאלים הביעו צורך בייעוץ כלכלי שיווקי ועסקי. נציגי מנהלת העסקים הפנו את העסקים לגורמים הרלוונטיים בליווי הצוות וכבר דווחו מספר הצלחות. כך למשל, מתן ושהם קיסוס בעלי עסק בתחום הקוסמטיקה בעיר, פנו למינהלת וקיבלו הבהרות על ההנחה בארנונה לעסקים בזמן קורונה, טיפול בשאלות לגבי שילוט, ובנוסף קיבלו פלטפורמה חינמית לפרסום בדף המנהלת ובאתר העסקים. אחמד עראבי, בעל עסק בתחום המזון, נמצא בקשר רצוף עם המנהלת לסיוע בקידום מכירות באמצעות פרסומים במגוון ערוצי תקשורת.

עוד במהלך ביצוע הסקר, טופלו עשרות עסקים שקיבלו פרסום במדיות השונות וחוברו עם יועצים מקצועיים. בימים אלו אותם עסקים מקבלים עזרה ותמיכה לקידום עסקיהם.

בנוסף לזה, החל תהליך בקידום מיזמים ויזמים לצמיחה כלכלית בתקופה זו. בין החיבורים אותם מוביל ראש העיר, שמעון לנקרי באמצעות מנהלת העסקים, הושג שיתוף פעולה עם משרד הכלכלה, הסוכנות לעסקים קטנים בראשה עומד רן קיוויתי, על מתן חבילות ליווי לעסקים. כמו כן, הושג תקציב ליווי עבור הרשות בקידום מיזמים עסקיים.

השירותים המונגשים דרך המנהלת הם: שיווק, דיגיטציה, ניהול מלאי, ניהול תזרים מזומנים, כמו גם ייעוץ אישי דרך הסוכנות לעסקים וגופים רבים אחרים. הוקמו ערוצי תקשורת למנהלת עבור העסקים: קבוצות ווטסאפ לעסקים, אתר מנהלת עסקים, דף פייסבוק ועוד.

"עם קבלת הנתונים והמשך העבודה השוטפת, הוחלט להעמיק ולהרחיב את השירותים באופן מיידי", אמרה ראש מינהלת עסקים ומנהלת אגף אסטרטגיה וחדשנות, יונית סמולש, "אני מזמינה את בעלי העסקים והיזמים בעיר, לפנות אלינו על מנת לשלב כוחות, ליצור פתרונות והזדמנויות עסקיות".

בעלי עסקים מוזמנים לפנות למנהלת עסקים בכתובת מייל asakim@akko.muni.il  או בטלפון: 04-9956093

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות