fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית עכו: הטבות מס לתושבים והקלות באגרת שילוט לבעלי עסקים בעיר

עיריית עכו עם בשורות טובות: מס הכנסה במאמץ לעדכן את הטבות המס כבר במשכורות הקרובות של תושבי עכו ובעלי העסקים ישלמו 25 אחוז פחות באגרת השילוט בעיר

בעקבות אישור חוק הטבות המס לעיר עכו, מס ההכנסה עושה כל מאמץ בימים אלה יחד עם המעסיקים כדי לעדכן את שיעור ההטבה כבר במשכורת הקרובה של חודש דצמבר שתשולם בחודש ינואר 2021.

כמו כן, מס ההכנסה פועל בימים אלה לשלוח עדכונים לכל מי שערך תיאום מס מתחילת השנה עם אחוז המס החדש.

ובנוסף, ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, הורה השבוע למחלקת הגביה בעירייה להעניק הנחה בשיעור של 25 אחוז באגרת שילוט לבעלי עסקים בעיר שנהנו מהקלה בארנונה לשנת 2020 בשל משבר הקורונה.

מדובר במאות בעלי עסקים בעיר הזכאים להקלה בשיעור של 25 אחוז מהארנונה השנתית ועתה הם ייהנו גם מההטבה שעליה החליט ראש העיר.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "התפשטות נגיף הקורונה בעולם פגעה כלכלית בעסקים רבים ולכן החלטנו בעירייה להתגייס למען בעלי העסקים ולהקל עליהם ככל שניתן על פי חוק. ההטבה בשיעור אגרת השילוט תבוצע באופן אוטומטי, כך שאין צורך להגיע לעירייה ולהסדיר את הנושא".

בעלי עסקים הזכאים להקלה של 25 אחוז הנחה בארנונה השנתית בשל משבר הקורונה ואשר שילמו את אגרת השילוט במלואה יקבלו זיכוי על החלק היחסי.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות