fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה לא מצאה זמן במשך למעלה משנה להחליט על הענקת עיטור "יקיר העיר"

למרות שעיריית נהריה פרסמה לפני למעלה משנה קול קורא לציבור להציע מועמדים לקבלת עיטור "יקיר העיר", לא מצאה העיריה עד כה זמן לבחור בהם
קול קורא להצעת מועמדים לעיטור "יקיר העיר נהריה" | דוברות עיריית נהריה
כחלק מאירועי שנת ה- 85 ליסוד נהריה שצויינו בשנה שעברה(2020), פנתה עיריית נהריה לתושבי העיר בקול קורא, להציע מועמדים לקבלת עיטור "יקיר העיר נהריה".
הקול הקורא פורסם בפברואר 2020, כאשר המועד לסיום הגשת המועמדות, נקבע ל-22.3.20.
ממידע שהגיע למערכת צפון 1, הוגשו מועמדויות רבות לקבלת העיטור, אבל עד כה עיריית נהריה לא מצאה את הזמן המתאים לטפל בנושא וכלל לא התייחסה למועמדויות שהתקבלו.
מטבע הדברים האישים(נשים,גברים) שמועמדותם הוגשה, הינם מבוגרים בגילם ומשכמם ומעלה, שתרמו תרומה משמעותית בפועלם למען העיר ותושביה.
להזכירכם השנה היא כבר השנה ה-86 לייסוד נהריה, שנוסדה ב-10 לפברואר 1935 ועדיין הנושא לא טופל ולא נבחרו "יקירי העיר נהריה" ואף לא אחד מהמועמדים קיבל תגובה מהעיריה, שלא לדבר על התנצלות או הסבר.

להלן המודעה שפורסמה ע"י העיריה בפברואר 2020

מועמדות ל״יקיר העיר״ נהריה
במסגרת אירועי 85 שנה להיווסדה של נהריה, אנו פונים לציבור הרחב בבקשה להציע מועמדים/ות לקבלת עיטור "יקיר העיר״ נהריה.
העיטור יינתן לאישים (נשים וגברים) שעסקו בפעילות ציבורית לפחות 15 שנים ואשר חיו עיקר חייהם בנהריה ותרמו בפועלם לעיר תרומה משמעותית. כמו כן, ניתן להמליץ על מתן העיטור לאישים שאינם תושבי העיר, אך פעלו למענה כאמור.
את ההמלצות להענקת העיטור יש להגיש באמצעות הטופס הנמצא בקישור הבא: https://bit.ly/2vM2dZs או לקבלו במוקד העירוני 106, בקומת הקרקע בבניין העירייה.
את ההמלצות יש להגיש עד לא יאוחר מיום 22.3.2020 בשעה 12:00 לדוד אילוז – עוזר סגן ומ"מ ראש העיריה, בבניין העיריה קומה 4 או לשלוח באמצעות המייל : yakir@nahariya.muni.il

קול קורא להצעת מועמדים לעיטור "יקיר העיר נהריה" | דוברות העיריה

הפנינו לעיריית נהריה את השאלות הבאות:

– כמה הצעות למועמדים לעיטור יקיר העיר הועברו אליכם?

– מה הסיבה שעד כה לא נבחר אף לא אחד המתאים לעיטור?

– ההצעות שהועברו אליכם מתייחסות לתושבים מבוגרים ומשכמם ומעלה, שקרוב לוודאי נפגעו         מחוסר התייחסותכם לנושא, מה הסיבה שאתם מרשים לעצמכם לזלזל במועמדים?

–  האם בדעתכם להתייחס לנושא?

עיריית נהריה כהרגלה לא הגיבה לשאלותנו 

 

עדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות