fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית כרמיאל הגישה תלונה נגד מעיין הדר

עיריית כרמיאל הגישה תלונה נגד מעיין הדר בה הואשמה בהתחזות לדוברת העירייה. הדר: "תחושה של רדיפה". העירייה: "אין קשר לאירוע המקביל"
תלןנה נגד מעיין הדר צילום פרטי

עיריית כרמיאל הגישה תלונה נגד מעיין הדר על שימוש בסמלי העיר בדף הפייסבוק. הדר: "תחושה של רדיפה"

מעיין הדר, אחראית ניו מדיה ועובדת במרכז צעירים בכרמיאל, נחקרה במשטרה בחשד להתחזות לדוברת עיריית כרמיאל.

בשבוע שעבר נשלח להדר מכתב מהמחלקה המשפטית של עיריית כרמיאל בו נטען כי היא עושה שימוש אסור בסמלי העירייה ברשתות החברתיות. ביום שישי האחרון זומנה לחקירה בתחנת המשטרה.

הדר: "קיבלתי את התלונה בהלם. אני פועלת מאז ומתמיד אך ורק על פי ההנחיות ומכבדת את העירייה וממוניי. לא עשיתי שימוש פסול ולא פעלתי לרעת העירייה או העיר. נדהמתי לגלות שלמרות שהסרתי את הסמלים, כפי שנתבקשתי, עדיין מצאו לנכון להגיש נגדי תלונה לא ברורה ונראה כי כל מטרתה הייתה לפגוע בי מטעמים אישיים בלבד.

עובדים רבים מוסיפים לפרסם את סמל העירייה גם בימים אלה אך אינם נתקלים בהליכים שכאלה. שוב אני נאלצת להתמודד עם התנהלות קשה שמופנית כלפיי רק כי העזתי לתבוע את העירייה".

כזכור, כפי שפורסם כאן, מתקיימת התנהלות משפטית בבית הדין לעבודה לאחר שהועברה הדר מתפקידה במחלקת הדוברות, בטענות כי נעשה רה-ארגון במינהל הדוברות, שדרש לבטל את תפקידה באותו זמן נתון.

הדר: "רצו לפגוע בי מטעמים אישיים בלבד"

עו"ד סיוון דמרי גרשין, המייצגת גם הפעם את הדר אומרת בתגובה: "לצערנו, ניכר כי מסע הרדיפה אחר מעיין לא עבר מן העולם. סמיכות הזמנים לדיון הקרב זועק דרשני.

עצוב שבעיריית כרמיאל מצאו את התקופה האחרונה, לצד הקורונה והדריכות הנדרשת של משטרת ישראל, להגיש תלונה כנגד עובדת שלהם, ללא כל בירור מקדים.

המכתב הלקוני ששלחו לה ולאחרים (כך, לטענתם), לא סיפק אותם והרי מיד לאחריו היא שינתה והסירה כל סמל שעלול לבלבל, למרות שכל חטאה היה לשתף ולהנגיש מידע, זכות חוקית לכל אדם.

היא לא פגעה באיש או בגוף ולא פרסמה שום פרסום כוזב או מכפיש, אלא שיתפה מידע מאומת בלבד. אזכיר כי תפקידה הוא להיות אחראית ניו מדיה במרכז הצעירים, השייך לעירייה.

אציין כי למרות שיתופים רבים שנעשו ועדיין נעשים על ידי עובדי עירייה או תושבים, מעיין היא היחידה שעיריית כרמיאל מצאה להתלונן נגדה במשטרה. לשמחתנו, גם חוקרי תחנת כרמיאל מצאו את התלונה הזויה לכאורה וסגרו אותה מיד".

יועץ התקשורת גדי נס בתגובה בשם עיריית כרמיאל: "נתבקשתי על ידי עיריית כרמיאל למסור את התייחסותה לפנייתך. דווקא בתקופה שכזו בעת משבר נגיף הקורונה, ציבור תושבי כרמיאל חייב לקבל מידע חשוב וחיוני ביותר מגורם רשמי, כפי שהעירייה נוהגת לספק מדי יום.

אי  לכך, יש משנה חשיבות לכך שהמידע העירוני, יועבר אך ורק באמצעות הנכסים הדיגיטליים הרשמיים של העירייה בכדי למנוע העברת מידע המטעה  או מבלבל את ציבור התושבים. רק עיריית כרמיאל רשאית להשתמש בסמלי העירייה, כגון: אתר העירייה ודף הפייסבוק של העירייה".

תלונה נגד מעיין הדר: "הסרתי מידית את הסמלים"

העירייה: "רק לעירייה מותר להשתמש בסמליה"

"המכתבים הוצאו ע"י היועץ המשפטי של העירייה לגורמים רבים שהשתמשו בסמלי העירייה ללא אישור, וגרמו לבלבול ולהטעיית ציבור התושבים, עד כדי כך שהיו תושבים שהפנו שאלות לאתרים ודפים אלה משום שסברו שהם אתרים ודפים רשמיים של העירייה, לא קיבלו מענה וכתוצאה מכך גרמו לכעס כלפי העירייה.

מרביתם הסירו את סמלי העירייה באופן מידי ואף התנצלו. מקצתם לצערנו, הסירו רק לאחר התערבותם של גורמי אכיפת החוק.

עיריית כרמיאל מחויבת לפעול אך ורק עפ"י וכמתחייב בחוק, כך נהגה הפעם וכך תנהג בעתיד, אם יהיה צורך בכך, על מנת למנוע שימוש שלא כדין בסמלי העירייה ולהטעות את הציבור.

העירייה איננה נוהגת להגיב או להתייחס בתקשורת בכל הקשור לעובדיה, אך לנוכח הטענות שאחת מעובדות העירייה בחרה להפנות לעירייה באמצעותכם לאחר שנשלחו אליה מספר בקשות בטרם קיבלה את מכתב ההתראה מהיועץ המשפטי של העירייה, החלטנו להגיב לפנים משורת הדין.

לצערנו, היא בחרה להתעלם מהן והשתמשה בניגוד לחוק בסמלי העירייה לצרכים פרטיים. להלן הסמלים בהם עשתה העובדת שימוש:

דוגמה שנשלחה על ידי עיריית כרמיאל

 

נראה כי העובדת ממשיכה לגרום להטעיה גם בעניין ההליך המקביל שהיא מנהלת. ההליך המקביל מוצה והעובדת עובדת בהתאם למוסכם כך שאין רלוונטיות ואין קשר להליך המקביל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות