fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי שטראוס מצדיעים למיכאל שטראוס ז"ל: "איבדנו את אבא שלנו"

משאיות עם תמונתו של מיכאל שטראוס ז"ל, ועליהן תמונתו והכיתוב: "עובדי שטראוס מצדיעים למיכאל" ליוו את המשפחה בדרכה לבית העלמין בתום ימי השבעה
הצדעה מרגשת למיכאל שטראוס | צילום: קובי הרצשטרק
הצדעה מרגשת למיכאל שטראוס | צילום: קובי הרצשטרק

הצדעה מרגשת למיכאל שטראוס ז"ל, שהלך לעולמו בסוף השבוע שעבר.

לאורך כל מסלול הנסיעה של משפחת שטראוס שקמה מהשבעה – מביתו של שטראוס בנהריה עד לקברו בבית העלמין – העמידו עובדי חברת שטראוס משאיות עם תמונתו, כשהוא מחייך כהרגלו, וכתבו: "עובדי שטראוס מצדיעים למיכאל". בשיחה עם "צפון-1" אמרו העובדים: "מרגישים שאיבדנו את אבא שלנו".

מיכאל שטראוס, בן 86 במותו, היה מבכירי התעשיינים בישראל. הוא נולד בגרמניה ב-1934, עלה לארץ עם משפחתו שהתיישבה בנהריה ב-1936 והקימה בעיר רפת של חולבות. מתנובת הפרות ייצרו גבינות, שמכרו לתושבי נהריה ולחיילים הבריטים באזור. בשלב מאוחר יותר מכרה המשפחה את הרפת והתמקדה בייצור גבינות תחת השם "מחלבות נהריה".

ב-1975 נפטר אבי המשפחה ריכרד שטראוס, והחברה עברה לניהולם של מיכאל שטראוס ואחותו רעיה. מיכאל שטראוס, שמונה ליו"ר החברה, פעל מרגע זה ואילך לפיתוח החברה בצעדי ענק, כשחברת דנונה העולמית רוכשת 20 אחוז ממניות מחלבות שטראוס.

ב-1997 הוביל מיכאל שטראוס את רכישת השליטה בחברת עלית ומאחד את שתי החברות. רכישה זו היא תחילתה של הקמת אימפריית מזון בינלאומית.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות