fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגר כללי על דיר אלאסד ובענה החל מהבוקר ב-08:00

על סגר כללי הוחלט בשל עלייה דרמטית בשיעורי תחלואת קורונה בכפרים. בתוך שבוע קפץ מספר חולי הקורונה המאומתים בדיר אלאסד מחולה אחד ל-62 חולים
מהבוקר - מבצע אכיפה רחב היקף לבלימת נגיף הקורונה | צילום: משטרת ישראל
מהבוקר - מבצע אכיפה רחב היקף לבלימת נגיף הקורונה | צילום: משטרת ישראל

סגר כללי על דיר אלאסד ובענה בשל עלייה דרמטית בתחלואת קורונה. ועדת השרים להגדרת אזור מוגבל החליטה הערב לקבוע את השטח המוניציפאלי של דיר אלאסד ושל בענה כאזור מוגבל כמשמעותו בתקנות, למשך תקופה של שבעה ימים.
ההכרזה תיכנס לתוקפה הבוקר, שבת, 18 באפריל בשעה 08:00. ההחלטה התקבלה בישיבה טלפונית.

מההחלטה עולה כי במהלך שבעת ימי הסגר על הכפרים תיאסר כניסה ויציאה למעט מקרים חריגים. ראש המועצה עודכן במהלך ותומך בו.

עלייה דרמטית בשיעור התחלואה

ההחלטה התקבלה בעקבות הנתונים המעידים על עלייה דרמטית בשיעורי תחלואת הקורונה בכפרים. בתוך שבוע קפץ מספר חולי הקורונה המאומתים בדיר אלאסד מחולה אחד ל-62 חולים.

בכך הופכים דיר אל אסד ובענה, שני הכפרים הצמודים זה לזה, שלהם גם שטחי מסחר משותפים, לאזור השלישי בארץ שבו מוטל סגר כמשמעותו בתקנות.

ראש מועצת דיר אל אסד, אחמד דבאח, אמר השבוע, בתום פגישה עם נציגי משרד הבריאות, כי הוחלט להעביר את כל החולים לבידוד בבתי מלון מחוץ ליישוב כצעד ראשוני וסוכם כי בית מלון בנהריה יושכר לצורך כך ויהפוך למתחם בידוד.

עדכון מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר אמש, שישי, כי למחלקת קורונה א' הועברו שלושה חולים מאומתים. שניים מהחולים, בני 60 ו-41, הם תושבי הכפר דיר אלאסד; חולה נוסף, בן 52, הוא תושב עכו, כל השלושה במצב קל. בסך הכל מאושפזים במחלקה 10 חולים.

נתוני תחלואה ארציים

נכון לערב שבת בשעה 20:00, בישראל 12,982 חולי קורונה מאומתים. 9375 במצב קל, 162 במצב בינוני, 168 במצב קשה, מהם 122 מונשמים. 151 חולים נפטרו, 3126 החלימו.

לאתר משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות