fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשף מסכות קורונה סטייל

בבית הספר "כרם גפנים" בכרמיאל - תיכון תקשורתי לילדים על הרצף האוטיסטי - ייזמו פרויקט ייחודי לימי הקורונה המשלב מסכות וצילומים
המורים והאמנים צילום אלכס הובר

בימים אלה החליטו בבית הספר "כרם גפנים" בכרמיאל – תיכון תקשורתי לילדים על הרצף האוטיסטי בתפקוד בינוני וגבוה – לקיים פרויקט ייחודי שיתחבר למצב החדש אליו נקלעה החברה במדינה, מאחד ההיבטים הבולטים והוא עטיית מסכות.

מנהל בית הספר אורי שלם והמסכה צילום אלכס הובר

מנהל בית הספר אורי שלם: "לאחר הסגר ועם חזרת בית הספר לפעילות בקפסולות, עלה צורך על ידי הצוות החינוכי לקיים פרויקט שיסייע לתלמידים ולצוות לעבד את אירועי התקופה החולפת. הפרויקט שנבחר הוא צילום של כל אחד מהתלמידים ואנשי הצוות עם מסכה. יותר מכל אביזר אחר מסמלת המסכה את תקופת פריצת המגפה וההתמודדות עמה".

לשם ביצוע הפרויקט, התלמידים ואנשי צוות, כל אחד על פי טעמו, בחרו להצטלם והביעו באמצעות שימוש במסכה ומלל קצר את החוויה שעברו ושעדיין עוברים בתקופת הקורונה.

אל הפרויקט הצטרפה האמנית פנינה טולדנו, יו"ר עמותת אמני כרמיאל יחד עם חבריה: "התחלנו את הפעילות שם מתחילת השנה, עם קבוצה שהשתתפה בסדנאות פסיפס בהנחייתי, וכך הצטרפנו גם לפרויקט מסכות שצובר תאוצה".

מורה בבית הספר והמסכה צילום אלכס הובר

"כרם גפנים" הוא בית ספר תיכון תקשורת, לילדים על הרצף האוטיסטי בתפקוד בינוני וגבוה, הפועל בקמפוס בית הספר כרמים. עד כה, פעלו הכיתות כחלק מתיכון כרמים, כעת הם קיבלו סמל מוסד שונה ופועלים עצמאית, בקמפוס כרמים.

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות