fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ערכו היום(רביעי) ביקור במרכז הרפואי לגליל

הנשיא הרצוג בביקור במרכז הרפואי לגליל: "אתם מוכיחים שמרכז רפואי קטן יחסית, יכול לחולל שינוי גדול"
הענקת אות "יקיר המרכז הרפואי לגליל" לנשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום רוני אלברט

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ערכו היום (רביעי) ביקור היכרות ראשון במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

עם הגיעם נפגשו הנשיא ורעייתו עם מנהל המרכז פרופ' מסעד ברהום, רעייתו ד"ר מארי נופי-ברהום, וחברי הנהלה.

פרופ' ברהום סיפר לנשיא על תנופת הפיתוח והצמיחה במרכז הרפואי, שהוא בית החולים השני בגודלו צפונית לת"א, תוך שהדגיש בפניו את האתגרים הרבים שעומדים לפתחו וביניהם שיפוץ המחלקות הפנימיות ומתן אישור להפעלת רובוט דה-וינצ'י, שנרכש מכספי עמותת הידידים.

לאחר המפגש בין הנשיא והנהלת המרכז הרפואי, נערך באודיטוריום אירוע במהלכו נישאו דברים ע"י הנשיא, פרופ' ברהום, נשיאת עמותת הידידים הגב' רעיה שטראוס-בן דרור, וראש עיריית נהריה רונן מרלי.

הנשיא הרצוג גינה בחריפות נגד תופעת האלימות בבתי חולים עליה אמר: "לא ייתכן שמקום אליו הולכים אנשים כדי לקבל טיפול מציל חיים, הופך למקום של סכנת חיים".

הנשיא גם שיבח את המרכז הרפואי על עבודת הקודש שהוא עושה ואמר: "אתם מוכיחים שמרכז רפואי קטן יחסית, יכול לחולל שינוי גדול. יחד עם זאת, יש כאן פערים שחייבים לסגור ואני התחייבתי לנסות ולסייע".

את דברי הסיום הקדיש הנשיא לפרופ' שאול שאשא ז"ל, שניהל את ביה"ח במשך 20 שנה והלך לעולמו לאחרונה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג נואם בביקור במרכז הרפואי לגליל | צילום: רני אלברט

במהלך האירוע העניקו פרופ' ברהום ושטראוס-בן דרור לנשיא תעודת יקיר המרכז הרפואי לגליל, על ידידות אמיצה, דאגה והעצמת המרכז הרפואי לרווחת תושבי הגליל.

באירוע השתתפו אישי ציבור שונים מהאזור, וביניהם כאמור ראש עיריית נהריה רונן מרלי, ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ' וראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי.

את ביקורו חתם הנשיא בסיור במחלקה להדרכת הילד וביחידה לצינתורי מוח במחלקה הנוירוכירורגית.

פרופ' ברהום: "אני מבקש להודות לנשיא המדינה ורעייתו על ביקורם מחמם הלב, זה לא מובן מאליו שהביקור הראשון של הנשיא במערכת הבריאות היה אצלנו ואני רואה בכך אמירה חשובה. התרשמתי שהנשיא שם בראש סדר העדיפויות שלו את נושא הבריאות ואני מברך אותו על כך".

 

 

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות