fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפגש בזום: בתיכון אדם חברה וטבע חוזרים לשגרה

בבית הספר אדם וחברה וטבע חוזרים לשגרת הלימודים המקוונת. היום התקיים מפגש מרגש ל-80 חניכים בזום
בתיכון אדם חברה וטבע חוזרים לשגרה

נפגש בזום: בתיכון אדם חברה וטבע חוזרים לשגרה:

בתיכון אדם חברה וטבע החליטו לציין יחד את החזרה לשגרת הלימודים (המקוונת) יחד, בהיעדר בית הספר, אז בזום.

ילנה אדלמן, מחנכת בשכבת י"א: "במהלך החופשה דיברנו הרבה עם החניכים והמחנכים והבנו שכולם כבר מתגעגעים לבית הספר, למפגשים, הפעילויות והחברים.

הבנו שלא מספיק לחזור לשגרה של למידה מקוונת בקבוצות, קיים צורך להפגיש את כולם למפגש חברתי רחב שנותן כוחות ותקווה להמשך".

חניכי ומחנכי אדם חברה וטבע נפגשים בזום

בתיכון אדם חברה וטבע חוזרים לשגרה וגם מתנדבים בקהילה

במפגש אליו הגיעו למעלה מ-80 משתתפים נערכו משחקי חברה שונים המותאמים למדיה, הוצג סרטון שצולם על ידי החניכים בבתיהם, בו הם מספרים למה הם מתגעגעים בבית הספר.

החניך שפיק נ'גם משכבת י"ב סיפר על פעילויות ההתנדבות השונות שנערכות בעיר יחד עם הורי בית הספר: "בשבועות האחרונים יצאנו לחלק חבילות מזון לזקנים שלא יכולים לצאת לקניות. נסעתי עם אבא שלי ברכב וכל פעם היינו מחלקים לאנשים עם חיוך על הפנים וזה משמח לפחות לראות אותם שמחים. היה לי חשוב לעשות את זה כי זו מצווה גדולה ואם אף אחד לא יעשה את זה יהיו אנשי שיישארו בלי מענה. אני שואף לשוויון בין כולם אם לא בעושר לפחות באושר ובבריאות".

משתתף נוסף שהתארח במפגש הזום היה ראש מנהל החינוך בכרמיאל, אודי איזק, שאמר לחניכים: "אני מתרגש לראות את כולכם כאן נפגשים ונהנים. התקופה הזאת תעבור, תנצלו את הזמן שיש לכם לעשות דברים מיוחדים ויפים.

זאת הזדמנות לטמון באדמה זרעים שיפרחו מציאות חדשה וטובה בתקופה שאחרי. יש בעיר הזאת אנשים ומחנכים טובים, שעושים הכל כדי שנוכל לחזור לשגרה בצורה הטובה ביותר ובהקדם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות