fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: יוזמה חדשה לעזרה לזולת

יוזמה חדשה המאפשרת לכל אחד מאיתנו לעזור במאמץ קטן, לקשיש הבודד, למשפחה שבבידוד, לחייל הבודד, לבעלי צרכים מיוחדים ולמשפחה שקרסה כלכלית עקב המגפה.

המילים עזרה הדדית וסולידריות, נשמעות בתדירות רבה בתקופת המשבר המתלווה למגיפת הקורונה, בתקופה הקרובה נשתדל לחשוף מיזמים שאנשים טובים בסביבתנו הקרובה יוזמים כדי לסייע לחולים, למבודדים,למי שידו אינה משגת ואפילו למי שזקוק רק למילה טובה וליחס אנושי ואוהד.

בימים האחרונים פגשתי ביוזמה "מבשלים ביחד בנהריה", מיזם קהילתי הפועל במרכז ושהביאה לעיר אורית שני. המדובר במיזם המחבר בין אנשים ומבוסס על בישול ארוחות למי שצריך.

איך זה פועל?

הרעיון פשוט: מבשלים בשישי ארוחת שבת? מכינים ארוחה לחג? אולי סתם ארוחה בקטנה לך ולשותפים? מוסיפים עוד סיר, מכניסים לתנור עוד עוף או מכינים עוד קציצות וסלט, למי? למי שצריך.

מבשלים יחד בנהריה/ צילום ניסן שני

למשפחה שמתקשה, לקשיש ערירי, לחייל בודד או לאנשים עם צרכים מיוחדים, כל מבשל בוחר מתי לבשל, כמה ובאיזו תדירות ואחראי גם להביא את הארוחה למשפחה.

 

מבשלים יחד/ צילום ניסן שני

אורית: "זו הזדמנות נהדרת להכיר חברים חדשים בקהילה, כי לתת זה הכי לקבל. המיזם החל בשבוע שעבר עם שמונה נשים מבשלות שהביאו ארוחות שישי למשפחות ובודדים, נכנסים לבית, מכירים ,מדברים מקשיבים ומתחילים ליצור קשר, המבשלות מספרות על מפגשים מרגשים וכבר השבוע הצטרפו מבשלות נוספות"

 

מבשלים יחד/ צילום ניסן שני

רוצים להיות חלק מהמיזם הקהילתי הזה?

פנו בהודעת וואטסאפ לאורית שני 054-5459797 או למיקי שדה 052-2793344

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות