אחרי ניסוי מוצלח בן מספר חודשים, חברת דואר ישראל מגבילה את האפשרות לקבלת שרות בסניף הדואר המרכזי בשד' הגעתון 40, בהזמנת תור מראש באמצעות אתר החברה, באפליקציה בנייד ובמוקד הטלפוני 171.
הלקוח יזוהה באמצעות מספר הטלפון הסלולארי שלו וכאשר יגיע לסניף בשעה הקבועה לתורו, יקיש את מספר הטלפון הסלולארי שלו ויופנה לאשנב המתאים.
בעלי מוגבלויות ואזרחים ותיקים מעל גיל 80, יוכלו להשתמש בשרותי הסניף ללא הזמנה מראש, בתורים שיוקצו להם מראש.
שרותי הדואר בנהריה ניתנים כיום באמצעות 5 יחידות דואר ו-3 מרכזי מסירה.
לאחרונה פורסמו תלונות רבות ברשתות החברתיות בעיר, בגין ההמתנה הארוכה בסניפים השונים והשרות הגרוע, יתכן הצעד שננקט ישפר ההתנהלות בסניפי הדואר בעיר.