fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משלחת דיפלומטים בקו העימות

הבוקר (ד') התארחו בפורום קו העימות כ-15 דיפלומטים ופקידים מקצועיים מרחבי העולם אשר מייצגים את מדינתם בארה"ב. הביקור כלל תצפית על הגבול, מתן סקירה כללית על פורום קו עימות והחיים על הגבול ושיח פתוח עם תושבים.
משלחת דיפלומטים בקו העימות | צילום: דוברות מטה אשר

בתחילת חודש נובמבר ביקרה משלחת מטעם פורום קו עימות בארה"ב, במטרה להעלות מודעות לאזור וייחודיותו, ובעיקר לספר על הצרכים והאתגרים של התושבים והרשויות המקומיות בכדי להשפיע על מקבלי ההחלטות ומעצבי המדיניות בארה"ב.

במסגרת הביקור נפגשו ראשי הרשויות: משה דוידוביץ, גבי נעמן וראדי נג'ם עם חברי קונגרס, סנאטורים, מנהלת יחידת ישראל במחלקת המדינה האמריקנית, מכוני מחקר, נציגי איפא"ק והשגריר הישראלי בארה"ב. בעקבות הביקור הפורום מתחיל לקבל פניות לעריכת סיורים בקו העימות לאנשי מפתח, דיפלומטים ונציגי ארגונים מקצועיים מרחבי העולם.

הבוקר, רביעי, התארחו בפורום קו העימות כ-15 דיפלומטים ופקידים מקצועיים מרחבי העולם אשר מייצגים את מדינתם בארה"ב. הביקור כלל תצפית על הגבול, מתן סקירה כללית על פורום קו עימות והחיים על הגבול ושיח פתוח עם תושבים.

השתתפו: גיילה אלפיון – מזכירה שנייה, מחלקת מזרח תיכון, שגרירות בריטניה בוושינגטון, דורה קאטוטי – קונסולית למזרח התיכון, צפון אפריקה וטורקיה, שגרירות צרפת בארהב, איואניס פויבוס גאורגקקיס – קונסולית של יוון בוושינגטון די סי, קניקה קאקד – מזכירה שנייה, שגרירות אוסטרליה, קונרד מולר – מזכירה ראשונה, שגרירות גרמניה, יונס נג'אר – שר וקונסול, שגרירות מרוקו בוושינגטון די סי, דונה רודריגז – שרה וקונסולית, שגרירות פיליפינים בוושינגטון די סי, שוחיטה סונליקה – דירקטורית וראש הקונפדרציה התעשייתית של הודו בצפון אמריקה.

משלחת דיפלומטים בקו העימות | צילום: דוברות מטה אשר

מהצוות: ג'סיקה ברנטון – דירקטורית לקשרי קונגרס, הוועד היהודי האמריקאי (AJC), נתן גורוד – קשרים דיפלומטיים, הוועד היהודי האמריקאי (AJC)

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו עימות: "ביקור משלחת הדיפלומטים בקו העימות הוא חשוב ומשמעותי להבנת אורח חיי התושבים לאורך הגבול הנפיץ ביותר של מדינת ישראל. מדובר בדיפלומטים מכל רחבי העולם העובדים בארה"ב, כך שיכולת ההסברה שלהם בנוגע לאתגרי קו העימות היא בינ"ל".

ארנונה שיר-און, מנהלת המשלחת מטעם הוועד היהודי האמריקאי: "חשוב לנו להביא לישראל כמה שיותר מנהיגים לא יהודים במטרה להכיר את ישראל ולהבין את מורכבויותיה. המנהיגים המגיעים במסגרת המשלחת לקו העימות הם בעלי מוטת השפעה בארצותיהם על מדיניות וחקיקה או בהובלת דעת קהל. עבור חלקם זו תהיה הפעם הראשונה שיהיו באזור גבול הצפון והם סקרנים לשמוע את קולות התושבים על חייהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות