fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרגי פתח את אירועי הקיץ בנהריה

אלפי אנשים פקדו אתמול בערב את טיילת המזח בנהריה למופע פתיחה ענק של הזמר מרגי במסגרת אירועי הקיץ של נהריה. בשבועות הקרובים יגיעו עוד זמרים מוכרים כמו אלה לי, עדן מאירי, סטפן לגר ועוד.
מרגי פתח את הופעות הקיץ בנהריה | צילום: עיריית נהריה (מיקי אלקובי)

אלפי תושבים ואורחים מכל האזור מילאו אתמול (ב׳) את טיילת המזח בנהריה למופע של מרגי שפתח את אירועי ׳קיץ של העולמות׳ בנהריה.

מרגי הופיע עם השירים המוכרים והלהיב את הקהל לסיום עם השיר האחרון שהוציא ׳סגול בהיר׳.

ראש העיר רונן מרלי שפתח את הערב בירך את חניכי מכינת כנפיים של עמותת כיוונים, צעירים וצעירות בעלי מוגבלות המשתלבים ותורמים לחיי הקהילה בעיר.

האירועים יימשכו גם היום (שלישי) עם 'NIGHT מרקט' ראשון מסוגו בעיר שלצד דוכנים יארח את גרוב מאשין טרנטה, בבמה מיוחדת שהוקמה על נחל הגעתון וברביעי יתקיים ׳נהריה רוק LIVE' עם הצדעה ללהקות המקומיות.

מסיבת פתיחת קיץ חגיגית במיוחד לבני הנוער, תתקיים ביום חמישי במתחם אמפי דרום בטיילת עם הזמרים אלה לי להב ועדן מאירי וה-D.j – Mr. Black, Lutra, ו-Raz Simon

ראש העיר רונן מרלי בפתיחת הופעות הקיץ בנהריה | צילום: עיריית נהריה (מיקי אלקובי)

קיץ מטורף צפוי בנהריה ויכלול את אירוע "ליל אהבה במזח", שייערך בפעם השנייה בנהריה, ויתקיים בערב ט"ו באב, 24.7.21 עם מופע של הזמר והיוצר אביב גפן שיארח את הזמרת דיקלה.

"קולינהריה" – פסטיבל אוכל ומוסיקה ייחודי בישראל יתקיים לראשונה במתחם חניון הטיילת בעיר ויכלול מופעים של הזמרים איתי לוי ועדן חסון לצד דוכנים ואווירה מיוחדת.

בהמשך הקיץ יתקיים ערב ים תיכוני קצבי במיוחד בטיילת המזח עם ההרכב המצליח – הפרויקט של רביבו ועם הזמר מושיקו מור. מופעים של האומנים רביד פלוטניק, סטפן לגר ונופר סלמאן ״בעיר הנוער״ ופסטיבל הבירה ה-2 הנערך בעיר והפעם יהיו בו מופעים של אמיר דדון, נתן גושן, ברי סחרוף, עומר נצר וטונה.

פתיחת הופעות הקיץ בנהריה | צילום: עיריית נהריה (מיקי אלקובי)

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות