fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מערך האכיפה בכרמיאל ובאזור יתוגבר

ראש עיריית כרמיאל נפגש היום עם השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, כדי לבחון הקצאת משאבים נוספים מהמשרד לביטחון פנים למשטרה לצורך תיגבור מערך האכיפה בעיר ובאזור.
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה | צילום: דוברות עיריית כרמיאל
ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה | צילום: דוברות עיריית כרמיאל

ראש העיר כרמיאל משה קונינסקי המכהן גם כיו"ר אשכול בית הכרם נפגש היום (שני) את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה בעת ביקורו באשכול. במהלך הביקור, נענה השר אוחנה לבקשתו של קונינסקי לבחון הקצאת משאבים נוספים מהמשרד לביטחון פנים למשטרה לצורך תיגבור מערך האכיפה בעיר ובאזור.

ראש העיר משה קונינסקי שיבח בפני השר אמיר אוחנה את שיתוף הפעולה בין העירייה לבין תחנת כרמיאל במשטרה והדגיש בפניו כי, "העירייה עושה כל שביכולתה במגבלות התקציב בכדי לאפשר למינהל הביטחון בעיר לבצע את תפקידו בצורה היעילה והטובה ביותר, אך נדרש לכך תקציב נוסף".

בנוסף, קונינסקי הציג בפני אוחנה את הקשיים שבהן נתקלות הרשויות המקומיות בתקופת משבר הקורונה והצורך באכיפת הנחיות משרד הבריאות והביע את תקוותו להמשך שיתוף הפעולה בין הרשויות לבין המשטרה למען שמירה על ביטחונם ובריאותם של התושבים.

משה קונינסקי: "אני יכול רק לברך על כך, שמצאתי אוזן קשבת מצד השר אמיר אוחנה ונכונות לבוא לקראת הרשויות ובראשן כרמיאל כעיר מטרופולינית ומובילה באזור ולסייע לנו ככל הניתן בכדי שיהיה ביכולתנו לצלוח את תקופת משבר הקורונה באופן מיטבי".

 

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות